The 3-line “hamburger” icon is an excellent example of an icon that is striving to become universally known. While the majority of interfaces use this icon to represent the main navigation menu, some use the same (or a very similar icon) to stand for a list.
In our experiment, changing the icon to the word “menu” had no significant impact on the behaviour of our users. With our very large user base, we are able to state with a very high confidence that, specifically for Booking.com users, the hamburger icon performs just as well as the more descriptive version.
Iconitele au fost intodeauna o problema. Ele se limiteaza la o cultura sau la o generatie. Cum ar fi sa pui iconita de discheta pentru un buton de save?
Știu, dar spre deosebire de dischetă, nu are nici un sens, nu are o istorie prea bine definită. Este… abstract, ca să zic așa.
Discheta, pe de altă parte, este ceva foarte concret. Cu zece ani în urmă ce făceai cu dischetele? Salvai fișiere pe ele. Mie mi se pare mult mai ușor de digerat metafora dischetei comparativ cu metafora butonului de power-on (presupun că cercul reprezintă un circuit iar linia este un buton ce întrerupe acest circuit).
La fel, hamburger-ul mi se pare orice numai hamburger nu! În schimb, mă duce cu gândul la o listă; cam ce este fiecare meniu, de altfel, indiferent de limbă sau de scop (că-i meniu de navigație, că-i meniu de restaurant, tot o listă este)