3 Joburi noi la Syneto Timisoara

Este COVID-19. Este criza. Este nasol. Dar asta nu ne impeidica sa crestem pentru ca ceea ce facem noi ii ajuta tocmai pe cei care lucreaza de acasa. Alatura-te echipei Syneto Timisoara pentru o cariera in programare si o echipa excelenta, performanta, care foleste technologii moderne si construieste produse care reprezinta technologia viitorului.

… gata cu introducerea de “marketing speech” … hai ca sunt programator si lucrez la Syneto de mai bine de 10 ani. Ei m-au crescut si au devenit a doua mea familie. Am ajuns departe si nici nu pot sa-mi imaginezi unde voi fi peste 10 ani … pana la urma la Syneto poti sa ajungi de la suport clienti la programare si sa devii CEO-ul companiei. Nu, nu este o exagerare, chiar asa s-a intamplat.

Pe scurt, cautam 3 colegi noi. Din dintre acestia doi vor lucra chiar cu mine, desi … nu vreau sa ascund nimica … eu nu voi fi 100% cu echipa. Dupa atata timp am si alte responsibilitati decat codare. Dar voi fi prezent toata ziua pentru consultanta, training, mentoring.

… ok … chiar cred ca bat prea mult din gura acum … hai sa vorbim despre lucruri concrete. Voi face un scurt rezumat pentru fiecare job, dupa care va voi da link-ul de pe Linked-in cu toate detaliile. Desigur, daca vreti sa treceti direct la treaba si sa analizati/aplicati la un job, cautati “syneto jobs” pe LinkedIn.

  1. Hai sa incep cu un Backend Developer pentru cealalta echipa. Sunt necesare 4+ ani de experienta in programare, din care minim 2 in Python, cunostinte solide de OOP si Linux sau alte derivate de Unix. https://www.linkedin.com/jobs/view/2211176669

  2. Acum, primul job din echipa cu care lucrez eu cel mai mult. Avem mare nevoie de un developer de frontend senior, cu experienta in ReactJS. https://www.linkedin.com/jobs/view/2215550327/