Aplicatie in C# sau joc in unity

Salut!
Sunt elev in clasa a-12-a si am atestatul la informatica si sunt inca nehotarat de ce sa ma apuc si mi-am ales urmatoarele optiuni: 1 sa fac un joc 2d in unity sau sa creez o aplicatie in c#( aplicatia va fi gen quiz unde iti vor fi testate cunostiintele si vei primi un scor dupa fiecare quiz si ma gandeam sa fac cumva sa vezi si progresul pe care l-ai facut)
Problema este ca eu pana acuma nu am mai creeat vreo aplicatie mai mare, cel mai mare proiect al meu a fost un site care nu era foarte complex, si de asta nu as vrea sa ma bag acuma intr-un proiect foarte greu care imi va fi extrem de greu sa il termi asa ca ce al fi mai ok sa aleg ca incepator??
Mentionez ca si cunostiintele mele de c# sunt destul de mici , tot ce stiu sunt algoritmi si problemele facute la clasa .

Fa un joc in Unity si scrie codul in C#.

2 Likes

Sa faci un joc, chiar daca sunt un milion de exemple / kit-uri / tutoriale e o treaba destul de complexa, si mai ales daca scopul e sa avansezi pe partea de programare, nu te ajuta mai deloc, tot ce faci este sa inveti anumite bucati care doar sa iti inainteze partea creata vizual din interfete. Recomandarea mea ar fi sa faci aplicatia, realistic din ce zici, daca ai deja intrebarile, toata distractia ar trebuii sa fie destul de simpla de realizat pentru in incepator.

1 Like

In Unity, chiar unul 3D stil ‘asteroids’, e banal. Il mentionez pe ala ca eu cu ala am inceput cand m-am pus sa ma uit peste Unity. Se ajunge repede sa faci chestii 3D destul de faine.
E adevarat ca pentru mine n-ar fi fost chiar mare branza sa replic joculetul ala in C++ cu OpenGL, de exemplu, poate ca nu am perspectiva corecta…

Au tutorialuri foarte faine: https://learn.unity.com/tutorials

2 Likes

O aplicație utilă cuiva…

1 Like

Fa un joc, o sa te distrezi masiv, uita-te la playlistul asta ca sa iti faci o idee:

Oricum gasesti inca 751 de tutoriale pe youtube si mai bune pe udemy la 10 dolari, etc.