Cariera cu Google Ads (AdWords)?

Salut, de ceva timp cochetez cu ideea de a ma specializa in Google Ads, am citit ca se castiga binisor, dar sunt curios daca pot avea o cariera in domeniul asta. La baza sunt programator full stack + ceva cunostinte de SEO.

Este cineva care lucreaza in domeniu? Vreau sa stiu daca e greu de invatat, cum este cu certificarea la Google si daca ajuta la ceva.

Va multumesc

Tinde sa se automatizeze totul si sa se faca la click. Mai toata lumea are certificare G Ads, la final trebuie sa stii sa-ti faci strategia si sa faci treaba ok, ca in orice domeniu. Castigi in functie de performante, ca la orice job, doar ca e bine sa ai ceva cunoștințe de marketing, nu doar Ads.

1 Like

Cam extrem saltul de la dev la ads. Burn-out?

1 Like

Un programator full stack câștigă mai bine decât un marketer specializat pe Google Ads. De ce ai face trecerea?

Evident că înveți mai ușor Ads decât programare.

Modelul de lucru pentru agenții sau freelanceri e procent din bugetul administrat. Deci trebuie să ai clienți mari/măricei, tu sau agenția, ca să câștigi bine.

Un marketer bun e mai rar si valoros decat un dev pt ca aduce business, codul dev-ul e egal cu zero fara business.

1 Like

Inca nu, dar ma pregatesc pentru viitor :))

Auzisem la cineva ca programatorii se descurca mai bine sau se adapteaza mai usor daca fac trecerea spre Google Ads, nu stiu daca e adevarat sau nu…

Eu nu m-as aventura spre Ads, in trecut erau cateva strategii bune cu bloguri și tot n-am făcut mare lucru. Marketingul e muncă grea, nu doar pui reclame.

Acum unu la mână piața e suprasaturată, doi la mână GDPR-ul și browserele care blochează trackingul înseamnă că o să afișezi reclame random care sunt plătite extrem de prost.

1 Like

N-ai avut niciodata momente in care sa vrei sa-ti bagi picioarele-n ea de programare si sa faci switch catre orice altceva? Unii dintre noi am avut. :slight_smile:

@iamntz poate ar trebui mutata ideea intr-un thread nou, ca sa nu poluam aiurea.