Caut dezvoltator(i) in regim freelancer - termen lung

Salutare,

In momentul de fata sunt in cautarea unui profesionist care sa ma poata ajuta cu urmatoarele proiecte:

  • refactoring pentru ERP-ul custom al firmei. A fost scris pt. php 5.1 acum cativa ani si cam este timpul pt. actualizarea lui, a.i. sa fie compatibil cu ultima versiune stabila de php. Este vorba de php + OOP + mySql la nivel probabil mediu, dupa cum am vazut discutiile de pe forum.

  • optimizarea performantei ERP-ului si includerea de functionalitati noi. Ar fi multe de zis aici - probabil ca detaliile sunt mai relevante doar pentru cei interesati. Ca sa fac o lista completa mi-ar lua o jumatate de ora…

  • lansarea unui site de e-commerce. Proiectul este la inceput. Inca nu am stabilit pe ce platforma sa ruleze. Ma bazez pe experienta profesionistilor, care vor sti sa-mi argumenteze alegerea cea mai fericita. Din nou, ca sa comunic acum toate detaliile ar trebui sa scriu cateva pagini, dar ca sa va faceti o idee despre concurentii nostrii puteti sa va uitati la urmatorul site: - https://www.labelprint24.com/en/

  • actualizari si mentenanta pe termen lung la softul scris, inclusiv testarea performantelor si imbunatatirea acestora daca este cazul. Ma astept pe parcursul derularii proiectelor la recomandari oneste pentru subcontractarea unor module sau achizitia de module gata scrise si testate, acolo unde acest lucru este mai eficient.

Lucrul remote nu este o problema, cat timp se stabileste o modalitate optima de comunicare si de verificare.

Bugetul este discutabil. Prefer un raport foarte bun pret/calitate. In domeniul nostru particular nu ne permitem foarte multe greseli.

Se lucreaza pe baza de contract si factura.

Pentru detalii va stau la dispozitie

5 Likes

Salut. Sunt interesat.
Vad ca nu ai lasat nici un numar de contact asa ca ti-l las eu pe al meu.
0722 249 825

Salut Alin,

Iti multumesc pentru interesul manifestat.