Caut internship/experienta in webdev (ma ofer voluntar fara remuneratie)

Salut,

Ma numesc Edward-Christian , sunt elev in clasa a 12-a cu experienta in:

  • HTML - expert
  • CSS - mediu spre expert ( inca mai invat sa fac siteuri responsive)
  • Wordpress (colaborez cu un reprezentant oriflame si ma ocup de partea de SEO a siteului pana pe 28 iunie 2018 (redirectionari , integrare bing, urmarire si modificare date meta pentru un numar mare de afisari si o pozitie cat mai inalta) si am creat o simpla pagina cu un formular.) Linkul siteului: https://beauty-romania.ro/

Tin sa mentionez ca detin pe platforma udemy 6 cursuri webdev (unele si cu backend) 2 dintre acestea cumparate. Am parcurs in totalitatea partea de html si css iar acum am ajuns la partea de javascript/php (inca sunt la inceput cu sintaxa)

Adaug si faptul ca sunt olimpic national la TIC (medalie de aur in 2016 locul 5 clasa a IX-a si medalie de argint anul 2017 clasa a X-a iar anul acesta nu am reusit sa ma calific fiind locul 4 la etapa pe municipiu(numai primii 3 se califica))

Tot ce doresc este sa capat experienta intr-un mediu corespunzator. Sunt o persoana silitoare si dornica de a invata , dar nu stiu unde sa incep.

Ma puteti contacta la adresa de email [email protected]

Multumesc cu anticipatie si celor care doresc a-mi da sfaturi. :slight_smile:

Câteva observații :

  1. Niciodată să nu îți lași emailul în clar pe un site.
  2. Tutorialele sunt inutile dacă nu creezi ceva cu ce ai învățat.
  3. Eu mă îndoiesc cu desăvârșire că cineva poate fi expert în html/css. E mai bine să pui poze cu ce ai făcut până acum.
  4. Nu știam că există olimpiadă la TIC, good to know. :slight_smile: Nu este ușor să memorezi fiecare detaliu din excel/access.
  5. Nu ai precizat din ce oraș ești.
  6. E sfârșitul anului școlar, ai dat bac-ul sau la anul începi a 12-a ? Cu diploma de bac poți să găsești internship plătit.
  7. Vrei mentorat sau doar să primești ceva de făcut?
  8. Ai încercat webflow ?