Cautarea unui internship ca si web developer (Node.js)

Buna tuturor, inainte de a incepe vreau sa ma prezint: Sunt student la informatica in Timisoara tocmai ce am terminat anul 1, deja simt ca e timpul in care as vrea sa fac practica undeva/junior, mi-as dori ca la aceasta postare sa-mi raspunda niste oameni care chiar stiu cum este cu piata muncii. Am lucrat la proiecte pe partea de front-end cu Javascript, Jquery si Bootstrap, iar pe partea de back-end am invatat Node.js, am facut cateva site-uri cu node(express) si chiar ma fascineaza cel mai mult as putea spune, am invatat cum se foloseste o baza de date NoSQL MongoDB, logarea utilizatorilor cu Passport.js si securizarea siteurilor. PHP l-am folosit tot pentru proiecte personale/ facultate, am invatat cum folosesc o baza de date SQL cu site-ul, reutilizarea codului, securitatea codului, crearea unui site dinamic(in prezent lucrez la un site de tip CMS, unde un admin poate crea,sterge,modifica etc… articole, iar vizitatorii pot cauta articole in functie de taguri, continut, etc…). Cam acesta as putea spune ca este background-ul meu, ceea ce ma macina pe mine de fapt este faptul ca nu stiu daca o iau pe un drum bun, internshipuri/junior in Node.js am vazut foarte putine, iar eu chiar as dori sa incep sa lucrez si sa invat cat mai repede. Cei care sunteti in industrie, ce imi recomandati sa invat ca sa prind un internship cat mai repede? Ma gandesc sa iau in considerare C# din moment ce sunt atatea oferte si oportunitati…Bafta tututror

La Info in primul an nu se face Pascal si apoi C++ la greu?

Nu stiu de unde apar ideile astea ca in facultati ‘se fac’ anumite limbaje de programare, de parca aia ar fi esenta:
https://www.cs.ubbcluj.ro/apps/fise/viewSyllabi.php?an=2019&lang=ro&specializare=IR

3 Likes

La Info in primul an nu se face Pascal si apoi C++ la greu?