Ce fac programatorii Windows Phone/Desktop acum?

Salut! Eu sunt programator Windows/Windows Phone din 2011, cu asta am inceput, iar intre timp sunt la al doilea job unde am intrat pe Windows Phone dar am ajuns sa fac Node/Java sau orice altceva in afara de Windows. Platforma e cam moarta, deci ma gandeam ca ar fi timpul sa trec pe altceva. Pana acum am mai facut freelancing si vad ca sunt cateva proiecte dar nu e ca pe Android/iOS unde am prieteni care fac 2-3 proiecte in acelasi timp. Sincer nu mi-as dori 2-3 proiecte, dar mi-ar placea sa stiu ca as putea sa imi dau demisia si sa am un venit stabil din freelancing. Probabil sunt putine sanse dar sunt curios daca sunt pe aici developeri de Windows care sa-mi raspunda la intrebarile de mai jos.

  1. Aveti incontinuu de lucru pe Windows? Sau trebuie sa faceti si altceva pana mai apare alt proiect?
  2. Daca da, atunci ce? Ati ramas pe mobile invatand iOS/Android(nativ sau web Ionic/React…)? Sau ati trecut pe altceva?
  3. Ce planuri aveti pe viitor? Mai investiti timp in platforma asta?
  4. In CV-ul vostru scrie Windows Phone Developer? Adica vreau sa stiu daca cineva face Windows Phone in peste 50% din timp si eventual lucreaza si cu alte tehnologii pe langa.
  5. Iar cea mai importanta, si asta se aplica si pentru programatorii de Silverlight/Flash ca mi se pare ca sunt in aceeasi situatie cu ei. Ce ati facut cand v-ati dat seama ca ati petrecut mult timp specializandu-va in ceva ce moare incet dar sigur? Mi se pare ca trebuie sa o iau de la 0 si nu e un sentiment prea placut.

Multumesc :slight_smile:

2 Likes

Prin developer Windows, te referi la developer a) pentru platforma Windows (ceea ce ar implica mai multe tehnologii) sau la b) developer .Net (ceea ce încetul-cu-încetul implica mai multe platforme)?

Încerc să dau răspunsuri generale pentru ambele cazuri: