Zilele astea au introdus în Cluj POS-urile cu touch screen și la KFC.
In primul rând nu îmi plac aparatele alea din motive de igienă și UI/UX prost, la MC era scandal de fiecare dată că nu se dă bon la aparat și nu scrie nici numărul comenzii… N-au nici om la singura casă cu numerar.
După am încercat aplicația de telefon de la KFC și pare că e scris de ceva începător în ceva soluție low-code că nici parola nu o pot reseta… Aşa e aplicația de jumătate de an.
Cumva ar trebui reglementate prin lege cum ar trebui să funcționeze chestiile astea că lumea o să se uite cu scârbă la tehnologie cum atinge așa ceva. Din păcate ălora care le dezvoltă le doare undeva de QA.
Probabil nu sunt dezvoltate local. Aceleași order-kiosks cu același software sunt prezente in restul țărilor. De multe ori diferă doar locale-ul (?!) și diversele opțiuni legate de card de fidelitate, oferte etc.
Si cele din UK au probleme (cele de la MC) nu dau bon sau au delay. Dar acelesi ecrane sunt folosite si de alte companii si cred ca cei care fac ecranele alea touch se ocupa si de software/aplicatie.