Salut!
În perioada aceasta am deschis un rol de Client Support Associate în cadrul unei companii partenere, din industria fintech. Clienții lor sunt instituții financiare sau bănci, astfel că standardele sunt la un nivel înalt.
Se dorește crearea unui centru de excelență în Cluj-Napoca, iar planurile în perioada imediat următoare sunt de extindere a echipei de Client Support.
Cerințe importante în cazul acesui rol: abilități de comunicare foarte bune în limba engleză, orientare spre client, pasiune și proactivitate.
Obiectivul lor este să își îmbunătățească continuu serviciile pe care le oferă clienților, astfel că se așteaptă de la noul membru al echipei să adrezese întrebări și să investigheze problemele întâmpinate de client, iar mai apoi să vină cu idei de îmbunătățire. Focusul activității sale ar trebui să fie pe a fi un real suport pentru client și nu pe a închide rapid tichetele care vin.
Mediul de lucru e foarte fain, colegii sunt prietenoși și prezenți în a ajuta - se consideră o familie. Chiar în perioada asta angajează și în alte locații și au parte de un onboarding remote foarte bine pus la punct.
Dacă sună bine până aici și ai vrea să afli mai multe detalii, click butonul verde “I’m interested” din Job Description: