Cognizant Softvision - IT Support/Helpdesk - Cluj-Napoca

Cognizant Softvision își mărește echipa de IT Support/Helpdesk din Cluj-Napoca!

Iată câteva lucruri care s-ar putea să te intereseze:

  • Tipul Colaborare: full-time, perioadă nedeterminată, program de lucru normal;
  • Se va lucra la sediu în primele săptămâni, apoi hibrid (2-3 zile/săptămână remote);
  • Experiența necesară: minim 1.6 ani în roluri similare;
  • Tech&tools:
  1. bine familiarizat cu comenzile de Linux si Windows (googling code is not taboo but you should be comfortable running command prompt without second guessing yourself);
  2. cunoștințe generale despre networking, VPN, tot ce înseamnă hardware, antivirus, etc;
  3. abilități bune de gestionare a licențelor, update, instalare backup, etc;
  4. Jira sau orice alta platformă de gestionare tichete;

Ne plac foarte mult persoanele care vor să învețe cât mai multe, să caute soluții atunci când se confruntă cu elemente noi, astfel că lipsa de experiență cu anumite tool-uri nu este un impediment, atât timp cât îți dorești să stăpânești cât mai multe skill-uri tehnice.

Dacă îți sună bine ce ai citit până acum, hai să ne scrii pe adresa [email protected] și să stabilim împreună o discuție de cunoaștere. Abia așteptăm!

1 Like

Acest subiect a fost închis automat după 30 de zile de la primul răspuns. Nu mai sunt permise răspunsuri noi.