Cognizant Softvision își mărește echipa de IT Support/Helpdesk din Cluj-Napoca!
Iată câteva lucruri care s-ar putea să te intereseze:
- Tipul Colaborare: full-time, perioadă nedeterminată, program de lucru normal;
- Se va lucra la sediu în primele săptămâni, apoi hibrid (2-3 zile/săptămână remote);
- Experiența necesară: minim 1.6 ani în roluri similare;
- Tech&tools:
- bine familiarizat cu comenzile de Linux si Windows (googling code is not taboo but you should be comfortable running command prompt without second guessing yourself);
- cunoștințe generale despre networking, VPN, tot ce înseamnă hardware, antivirus, etc;
- abilități bune de gestionare a licențelor, update, instalare backup, etc;
- Jira sau orice alta platformă de gestionare tichete;
Ne plac foarte mult persoanele care vor să învețe cât mai multe, să caute soluții atunci când se confruntă cu elemente noi, astfel că lipsa de experiență cu anumite tool-uri nu este un impediment, atât timp cât îți dorești să stăpânești cât mai multe skill-uri tehnice.
Dacă îți sună bine ce ai citit până acum, hai să ne scrii pe adresa [email protected] și să stabilim împreună o discuție de cunoaștere. Abia așteptăm!