Cum fac un script care îți dă crash la client

Cum fac un script care îți dă crash la client

1 Like

dă mai multe detalii… crash la ce client?

Probabil unul neplatitor

7 Likes

Cred ca genul acesta de practici nu sunt ok. Cu siguranta un client rau platnic nu este de dorit dar sunt practici mult mai elegante, cum ar fi o notificare prealabila o perioada, decat ecrane negre, crash-uri,etc… Adica nu suspenzi serviciul pe neasteptate si nicidecum fara stirea clientului (realizata anterior prin atentionare)…

Păi Amazon cum face dacă nu plătești contul?
Linode?
Rotld?

Eu zic că aceleași proceduri sunt cele mai ok. Da, avertizezi clientul, trimiți e-mailuri, îi oferi o dată fixă, după care adio, ștergi tot.

1 Like

Sunt de acord, trimiti o notificare astepti o luna sau doua si de-abia apoi ii inchizi serviciul.

Nu trebuie sa te stresezi cu lucruri de genul sau sa recurgi la practici de genul crash sau ecran negru, emiti factura, astepti, inchizi.

Clienti care nu platesc se mai intampla. Depinde cum gestionezi tu situatia. Il mai suni, mai negociezi, aflii situatia, gasesti un workaround, dar daca nu … aia e.

Cred ca este ilegala treaba aia.

Hai sa va zic o intamplare de acu peste 10 ani. Clientul nu vrea sa plateasca pentru munca prestata. I-am zis asa. “Daca nu platesti in 10 zile o sa ai surprize”.
Apoi i-am trimis cate un mesaj in fiecare zi cu “au ramas X zile”. La inceput m-a ignorat, apoi m-a amenintat, dar prin ziua a 8-a m-a platit. Adevarul e ca nu ii puteam face nimic, dar el nu stia asta. Si nici nu l-am amenintat sau santajat, pur si simplu l-am lasat sa creada in fricile lui. Happy ending (pentru mine).

4 Likes