Descumpanit din pricina php

Salutare

Dupa o saptamana de php ma simt absolut descumpanit si depresiv :frowning:

As dori daca se poate dintre colegii forumisti, cu ceva experienta in php sa ma ajute :smile:

Credeam despre mine ca sunt un programator normal, usual guy, that follows rules and convention(SOLID, OOP, etc).
Dupa o saptamana de php ma simt retard.
Am reusit sa fac un todo list folosind laravel, apoi am facut acelasi todo list in php(a doua oara doar din cli)

De ce sunt descumpanit?

M-a nenorocit standart library :expressionless: Nu imi dau seama care sunt functiiile/metodele pe care ar trebui sa le folosesc(ex: sa verific daca un input este integer…)
Apoi, modul in care oop + functional… nu are nici un D-zeu

Ma asteptam sa gasesc o clasa X cu 100 metode frumos documentate si sa fiu fericit. Stau mai mult cautand care metoda este corecta pentru un anumit task. DE CE D-ZEU nu se face curatenie in standart library???
rilly?? http://gcov.php.net/viewer.php?version=PHP_5_6

Anumite framework-uri sunt over complicated. Prea multe design patterns aruncate cand unele lucruri se pot rezolva cu duck-typing. Exemplu: Laravel

  • MVC + facades + Contracts + IoC. Why is this need it?
    Documentatia pe care o gasesti pe internet, well, dupa ce am cautat pe internet …
  • MAI BINE NU FOLOSI nimic din ce gasesti pe internet. majoritatea este pentru beginners, sau old, sau oop cretin. Sunt un miliard de framework, librarii, clone ale clonelor, nimeni nu respecta nici un standart…imi vine sa plang, literalmente ma doare capul. Sambata seara ora 22:30.
    m-am abonat la laracast si urmaresc video-urile acolo, interesante, laravel mi se pare un rails in php cu mai multe design patterns over the place. Unele solutii alese mi se par ciudate :expressionless:
    Am citit codul unu proiect de pe odesk/elance whatever. Este incredibil, nu as putea sa lucrez cu legacy code in php. este I N C R E D I B I L.