Dilema Studentului

Salutare. Sunt student in anul I la marketing la facultatea UBB din Cluj. Am terminat un curs de HTML/CSS iar dupa liceu iar de atunci pana in prezent am invatat sa dezvolt atat site-uri bazate ce cele mentionate (la CSS am adaugat si Bootstrap). Am invatat si wordpress unde inca experimentez ma mai ocup de un site de stiri la care sunt la it support si invat de acolo dar am si dezvoltat cu wordpress site-uri pentru prieteni, colegi cu teme cumparate de pe themeforest cu visual composer etc. Am adaugat chiar si woocoomerce la portofoliu. Nu sunt la nivelul in care sa cunosc fiecare chichita fara documentatie dar nici la nivel de incepator (din ce consider). Diploma de la cursul repsectiv nu imi ofera acreditare. Am mai realizat front-end pentru 2 aplicatii de mobil folosiind framework-uri precum ionic 2, AngularJS 2 (mi-am propus sa invat si angular 4 acum), Firebase cu AngularFire. Ideea este ca in prezent sunt fascinat de react-native si as face orice sa invat as si lucra pe gratis daca vrea sa ma invete cineva singur imi e dificil. Am un macbook pro din 2011 cu ssd si un upgrade de ram nu e el genial dar merge. Ideea este ca aici in Cluj am gasit la FastTrack IT cursuri de web development acreditate. Costa 1500 euro. Nu imi permit si o facultate si cursul in paralel iar facultatea imi pune piedica in a ma specializa pe asta prin faptul ca trebuie sa fac fata si acolo. Dilema studentului este. Daca imi prezint lucrari facute pe gratis pentru x si y si dau dovada de dorinta de invatare sa progresez liniar intr-o companie mai am nevoie de facultatea asta? Imi e draga tara si n-as pleca. Imi e draga facultatea doar pentru mediu nu pentru ce invat. Diploma aceea m-ar ajuta sa imi gasesc de munca pe web design mai mult decat facultatea si aptitudinile mele ? Daca invat sa dezvolt aplicatii in react-native si o duc la un nivel mediu in care ici colo mai dau cate o gafa am o sansa sa fiu junior app developer undeva? Am neaparata nevoie sa termin aceas