E prea tarziu pentru a gasi acum un internship?

Buna!

Sunt student in anul 1 si incerc sa gasesc un internship in timpul verii. As vrea sa fac ceva vara pentru a invata mai multe lucruri si cred ca un internship m-ar putea invata multe. Nu conteaza orasul (cum majoritatea sunt remote), asa ca am aplicat in mai multe orase.

Problema mea este ca desi m-am pregatit singur si am proiecte personale, am invatat structuri de date, algoritmi si principii de OOP nu am gasit inca un internship. Desi am primit assessments de la unele firme si am facut acele assessments, iar rezolvarile mele treceau de 100% din teste, nu am auzit inca de la acele firme. Este posibil ca procesul lor de recrutare sa dureze mai mult sau e posibil sa fi fost ignorat de ei? Este putin descurajator.

Pana acum am cautat si aplicat la internships pe LinkedIn si StagiiPeBune si am mers la targul de cariere de la universitatea mea.

Aveti vreun sfat? Multumesc mult.

1 Like

prea tarziu pt ca esti in anul 1? dar de cand ai vrea, liceu? sincer mi se pare putin arogant sa te astepti la un intership in anul 1, nu e chiar asa cum articolele platite promoveaza, ca e usor de ca gasit un job in IT, nu e, si tu ca intership ai nevoie de montorat, putine companii isi permit sa aloce timpul unui senior, acum tot se gandesc la taieri de costuri, cat mai multe sarcini pt cat mai putini oameni.

Side note, da procesul de recrutare poate dura foarte mult, pt ca nu e o pozitie pt catre trebuie sa o ocupi ca s-a dai drumul la proiect, sau sa livrezi x si y, deci nu se grabeste nimeni, si sunt foarte risk averse.

4 Likes

Internship-ul te pregateste pentru job-urile de dupa facultate (sau din timpul ei). Si chiar functioneaza. Asa cum aplici la intership-uri si nu primesti raspuns o sa se intample si cand incerci sa obtii primul job.