Este relevantă o investitie intr-un curs de specializare?

Salutare devforum! De câteva luni ma tot bântuie gândul sa urmez un curs de programare java. Am luat contact cu sdacademy. Băieții ăștia au o acreditare anpc pentru cursurile de java in prezent si spun ca se organizează pe un interval de 7-8 luni de studiu intens pe java de la 0. Lucrez ca front end de ceva vreme si am incercat sa învăț singur dar nu ma simt pregătit sa fac un salt la back end sau full stack. Ati urmat vreun curs de genul sa imi spuneti daca merita investiția asta? Pentru un curs de 7500 de lei as vrea sa stiu daca informația aia si valorează atat. Sa merg la un curs unde se preda sintaxa si ma pune sa citesc articole de pe internet nu ma prea ajuta si o pot face singur. M-ar interesa niste păreri sincere care nu sunt marketate. Multumesc in avans pentru răspunsuri! Happy coding!

dupa un asemenea curs ai avea unde sa continui cu skillurile dobandite? Daca nu, si vei face in continuare doar frontend eu zic ca o sa pierzi o mare parte din notiuni in scurt timp si va fi echivalentul unui curs luat de pe udemy sau alt site de genul.

Ar fi nice daca cineva are inside infos despre ce se face acolo si cat de intens.

2 Likes

As putea opta la actualul loc de munca pentru un job. Folosim java spring pentru back end

De ce nu faci asa?

Oricum, la inceput nu o sa ai task-uri unde sa muti muntii din loc. Acum lucrez pe java cu Spring si nu am facut niciun curs inaint. Sa zic ca am prins din mers.

Pana la urma, ai cunostinte fundamentale de programare. In aplicatiile mai enterprise-ish, vei observa ca mai multe lucruri sunt deja (accesul la baza de date, diverse entitati, parte de package management etc). Tu va trebui sa intelegi acel cod si cand primesti un task sa il intelegi si sa vezi daca este asemanator cu alt ceva, facut deja. Asta pentru un proiect existent.