Formular ONRC actualizare obiect de activitate

Am o problema cu formularul de actualizare obiect de activitate in ONRC:

Nu functioneaza autocomplete-ul la codul CAEN, am incercat in Edge si in Firefox. Am incercat inclusiv cu IE mode in Edge.

Se pare ca tot trebuie sa ma deplasez fizic cu dosar cu sina, screenshot printat la contor de cuvinte, s.a.m.d.

Vreau sa schimb obiectul principal de activitate fiindca leguitorul a scris legea doar pe jumatate si ma tem ca cei de la ANAF vor cauta dupa 6202 si te vor pune sa platesti impozit pe profit fara un avocat bun.

pfa sau srl?
ce meniu ai ales pe a ajunge la pagina ai?

le: eu am folosit cu succes portalul onrc, dar pt alte lucruri (chiar daca e mai putin intuitiva navigarea pe acolo)
le2: ai nevoie de semnatura electronica pt operatiunile alea.

Da, am semnatura electronica de aceea ma gandeam sa incerc site-ul lor.

Acolo la Cerere actualizare obiect de activitate, dar cred ca e ceva legacy de fapt, ca in ghid in meniu optiunea pentru actualizare in mod normal e la Altele, care nu exista acum.

cred ca “cerere actualizare” nu e ce iti trebuie, ci modificare e cuvantul cheie.
actualizare se refera la firmele mai vechi care au fost inregistrate inainte de 2007 (moment in care a fost revizuit catalogul caen) pentru trecerea lor la noul catalog.

vezi aici ce ai nevoie (inclusiv hotarare aga / asociat): Oficiul National al Registrului Comertului

iar din poza ta incearca primul link: inmatriculare

2 Likes

Da, cred ca mi-am dat seama ca trebuie depusa intreaga cerere de inmatriculare din nou, minus cateva documente si plus hotararea AGA si contorul de cuvinte la el.

Ceea ce iarasi ridica semne de intrebare fiindca trebuie atasata dovada platii pentru M.O., ceea ce nu il poti plati online.

daca e nevoie, cred ca iti genereaza platforma la final o suma de plata si platesti online prin onrc.
ei interactioneaza cu mo, nu direct tu

1 Like

Mai bine platesti o firma care se ocupa cu asa ceva. Dai 3-400 lei si scapi de stres.

Daca dau 3-400 lei de fiecare data cand am o problema de genul ma va costa 1000 de euro intr-un an, 10000 in 10.

E o problema relativ simpla, doar ca e de bibilit in Word.

Intr-adevar, poate fi costisitor daca faci 10-15 modificari pe an. Eu nu cred c-am facut atatea modificari in 5 ani.

Anyway, poate revii cu un reply cu toti pasii facuti (dupa ce deslusesti tot ceea ce trebuie facut). S-ar putea sa fie util si altora.

de fapt, doar il transformi :slight_smile:
pentru ca tu (administrator / asociat) esti responsabil de rezultat… tot trebuie sa verifici toate hartiile alea.
si mai ai de gestionat si relatia cu firma care se ocupa de asta (da, scoate un certificat constatator pentru datele firmei, dar tot trebuie sa ii dai datele tale, sa ii explici ce vrei si sa te asiguri ca a inteles, sa il imputernicesti, sa citesti un ctr pe care il faci cu el, etc).

altfel, daca esti o pers normala care stie sa citeasca si sa inteleaga ce citeste…
tot ce ai de facut e sa completezi un formular, sa faci o hartie cu o decizie (pt asta ai model pe siteul onrc si e o chestie banala) si sa actualizezi actul constitutiv (act pe care il ai deja, doar modifici cateva cuvinte in el).

evident, fiecare isi alege ce e mai confortabil pentru el, dar pentru mine e mai simplu sa ma ocup direct (online, la ora 2 dimineata - punct forte pentru developeri :slight_smile: ) decat sa pierd vremea cu un tert.

1 Like

Exact, tine de confortul fiecaruia. Pentru mine e mai confortabil sa pasez task-ul asta unuia care se ocupa zilnic cu asa ceva, decat sa am de-a face eu cu asa ceva.

Ultima oara am schimbat sediul social si a durat 30-45 minute interactiunea cu cei care s-au ocupat (totul online). Cateva zile mai tarziu mi-au trimis actele (pe care le-au ridicat de la registrul comertului), prin curier, acasa.

Anyway, precum ziceam, poate @isti37 isi va face timp sa scrie toti pasii dupa ce termina (cu succes) tot procesul. :slight_smile:

Ce-s 1000 de euro intr-un an cand faci 12.000 pe luna?