GDPR - The Best Of


(George Ilie) #1

Am gasit ce cred eu a fi cea mai buna sursa de informatii privind GDPR:

Din pacate pentru programatori nu mai este nevoie doar de scris cod, acum mai trebuie sa invatam si legislatie.
Asta se adauga si nevoii de cunostinte matematice - pentru cine vrea sa foloseasca machine learning.


(Serghei Amelian) #2

Cel mai enervant e că GDPR a devenit un motiv să fim bombardaţi cu şi mai mult spam :slight_smile:

“Ne dorim sa pastram legatura si dupa GDPR”, “daca doresti sa continui sa primesti noutati din partea noastra te rugam sa confirmi abonarea pana pe 25 Mai” şi alte texte asemănătoare de la tot felul de neaveniţi…


(Georgiana Gligor) #3

Asa este, e un mic cosmar. Dar pt 5 min incearca sa te pui in pielea mea de organizator RomaniaPHP. Mi-a fost teama (si nu o voi face) sa trimit un mass email la toti cei care au fost anul trecut, sa ii aduc din nou pe o parte.

Totusi, cum sa ma promovez (stiu ca avem prezentari si workshopuri f bune la preturi derizorii) fara sa stresez lumea? Ca eu m-am straduit sa avem “creme de la creme” ca si speakeri si topicuri, sa ne uitam la serverless, sa vedem caching, sa vedem continuous delivery, sa facem wokshop cu chatboti, si totusi nu e asa mare agitatie comparativ cu anul trecut.

Intrebarea mea de sales ramane: cum ajung cu informatia la cei care chiar au nevoie de ea? Am consumat tone de bani pe campanii de Facebook si LinkedIn, dar nu e o metoda buna (f f mic ROI). Am o lista de cateva sute de emailuri de anul trecut, si nu o folosesc pt ca lumea e super spammed cu GDPR de cateva luni si nu ma amestec si eu in ciorba asta.


(Ionuț Staicu) #4

Dacă ai adresa celor de anul trecut în urma unui double opt in (i.e. înregistrare plus confirmare), ești ok. De aia nici pentru DevForum n-am trimis nimic. :slight_smile:


(George Ilie) #5

Exista o metoda. Pe LinkedIn sunt foarte multi recruiteri - cel putin conexiunile mele sunt 75% recruiteri :slight_smile:
In general recruiterii au acces la foarte multi programatori.
Poate ca daca ii rogi sa dea sfoara in tara s-ar putea sa fie o cale.


(Florin Frătică) #6

Este legal să obții și acum acceptul celor pe care îi ai în acea listă de email-uri.

Din moment ce GDPR nu a intrat încă în vigoare poți să trimiți un newsletter întregii liste de email-uri pe care o ai în care să le ceri persoanelor să facă opt-in, adică să existe un buton în mail pe care utilizatorul să trebuiască să dea click ca să rămână în lista ta de email-uri.

Acum câteva zile am văzut că Orange făcuse asta și îți și dădeau câțiva giga de internet ca să te încurajeze să le dai acces în continuare la datele tale personale :smiley:.


(Ionuț Staicu) #7

Păi tocmai aici e șmecheria, că nu există lista mea de email-uri :smiley:

Există doar utilizatorii care și-au folosit adresa la înregistrare, iar adresa a trebuit confirmată => double opt in. Nu am trimis și nici nu am de gând să încep să trimit newslettere promoționale sau alte minuni de genul; altfel spus, adresa de mail este folosită pentru buna funcționare a site-ului.


(Andrei Avram) #8

Si altii…


(Igor Mardari) #9