Impreuna cu un prieten, de cateva luni, lucram la o librarie de componente care este inspirat din noul design trend glassmorphism, pe care il foloseste si Apple in cel mai nou update de pe Mac, Big Sur.
Deocamdata este doar intr-o faza de prelansare, dar noi in spate deja lucram la documentatie si finalizarea detaliilor. Cred ca vom lansa in 2-3 saptamani. Proiectul va fi open-source.
Puteti accesa un preview + sa va inregistrati pentru updates si lansare pe ui.glass.
De arătat arată foarte bine, iar faptul că e bazat pe un framework popular cred că a fost o decizie foarte bună, veți fi compatibili din start cu cei ce folosesc bootstrap.
Doar să nu vă îndepărtați prea tare de el ca să nu fie prea dificil să implementezi și apoi să ții pasul cu update-uril,e și mentenanța contează pentru o aplicație long term.
Eu n-as lua decizia sa folosesc asta in productie, intr-un proiect mare si de durata cel putin pentru ca n-am nici o garantie pe viitor. Mi-e complicat pana si cu bootstrap, ca upgrade-ul de la o versiune la alta e aproape imposibil, dar macar am support la versiunea pe care o folosesc eu. As fi preferat ceva “peste” bootstrap.
Din pacate e un trend readus la viata, dar intr-un mod extrem de subtil. E foarte greu de folosit elegant. (asa cum il face Apple)
Mie imi place, dar iti trebuie un designer care sa inteleaga exact unde poate folosi efectul. Daca il ia orice programator si zice dupa ureche ca arata fain mai mult ca sigur nu iese bine. Trebuie sa fii atent si la ecranul utilizatorului, pe dispozitive Apple gradient-urile si blur-ul o sa arate ok, pe dispozitive mai vechi/ieftine se vor vedea urat culorile din cauza unui ecran 8-bit cu dithering.