How to avoid building products that fail

I’m not saying a new product needs to be profitable from day one (although that would be nice, of course), but there at least needs to be a plan — a few possible revenue streams — that will eventually lead to a sustainable business.

1 Like

Articolul este bun, pacat ca nu pot citi cartea, e doar in format kindle, si nu sunt un mare fan al cititului de pe kindle, discutam o idee de startup cu cineva din UK si discutia sa oprit cand m-a intrebat daca am un plan cum s-a fac banii din produs, de obicei noi programatori cand avem o idee sarim la implementare, facem un prototip si il prezentam la diverse persoane dar nu facem si un plan de monetizare a produsului, consider asta defect profesional, o persoana de pe marketing ar face invers, intai s-ar gandi la monetizare produs si ar face un plan si apoi ar trece la implementare.


Referitor la ce spui tu: există două fix modalități prin care poți face un produs ce-l poți vinde: ori faci ceva ce îți rezolvă ție o nevoie ori faci ceva ce crezi că ar rezolva nevoile altora.

În primul caz vei fi extrem de entuziasmat de ce a ieșit; nu-ți pasă prea mult dacă vei scoate bani (rapid) sau nu, pentru că principalul client este mulțumit (adică tu)

În al doilea caz este mult mai ușor să gândești toată povestea în ansamblu, să planifici, să monetizezi.

1 Like