Idei pentru Proiect de absolvire

Salutare,

De vreo ora tot caut pe google -idei aplicatii web- si numai nu gasesc una sa se potriveasca cu ce imi trebuie mie. Asa ca apelez la ideile voastre, sper sa primesc ideea care o caut.

Deci treaba sta cam asa:
Eu sunt student la o universitate privata de un an si vreo 4 luni (tine 2 ani, merg la cursuri seara dupa munca de 2-3 ori pe sapt cate 3 ore). In timpul asta am studiat javascript (jquery mai mult), php (oop, mvc) pe langa web design (care sincer nu prea e de mine) + alte chestii gen marketing, e-commerce, etc… si urmeaza sa trecem si prin laravel, vue.js si nodeJs cred. Dar doar in trecere, adica cam 10-20 ore din fiecare.
Mai am inca 8 luni pana termin si tocmai am primit cerintele pentru proiectul final.

Am trecut prin el doar fugitiv deocamdata, ideea in mare ar fi cam asa:

  • o companie ma angajeaza sa le dezvolt o aplicatie web, aplicatie care sa fie cat mai sigura si performanta (utilizarea CDN-urilor, comprimarea fisierelor, etc),
  • aplicatie trebuie sa fie dezvoltata cu ajutorul unui framework (chiar si unul creat de mine, dar as prefera unul existent gen laravel, pentru ca, cred eu, as invata respectivul framework mai bine decat as reusi in cele 10-15 ore de la scoala),
  • aplicatia trebuie sa aiba interfata pentru users cat si pentru admin, fiecare utilizator trebuie sa aiba posibilitatea sa adauge si sa editeze continut,
  • aplicatia trebuie sa fie compatibila cu mai toate browserele.

Bineinteles, o sa trebuiasca sa fac conceptul, screendesign-ul, sa fac plan de marketing si nu mai stiu ce… urmeaza sa aprofundez in cele 16 pagini care descriu cerintele proiectului.

Ideea e ca intr-o luna trebuie sa prezint conceptul pentru aplicatie si eu nu prea am idee ce aplicatie sa fac. As vrea sa fac o aplicatie destul de complexa, sa se duca mai mult pe backend decat pe frontend, adica cat mai adanc in php, dar bineinteles sa fiu nevoit sa apelez destul si la javascript, jquery…