Salut, in primul rand sper ca am nimerit categoria, I’m new here.
Acum, problematica pusa in discutie… Sunt student in anul I la FEAA UVT, pe Informatica Economica. Am luat constient decizia de a ma inscrie la aceasta facultate, stiind ca pe diploma mea va scrie “economist”. Stiam si ca informatica pe care va urma sa o fac aici este o gluma si nu reprezinta nici macar bazele a ceea ce am nevoie pentru a fi angajabil in domeniu.
Rationamentul din spatele acestei decizii a fost urmatorul:
- Nu mi-a placut scoala pana in momentul actual, nu imi va placea nici in viitor, daca merg la FMI pe informatica o sa ma omoare materiile de matematica si as avea o viata mizerabila chinuindu-ma sa le invat fortat. De Poli nu mai are rost sa spun.
- Nu visez la o cariera lunga si frumoasa pana la batranete in IT, pasiunea mea este antreprenoriatul, pierd ore intregi zilnic citind si cautand informatii despre tot ce prind in domeniu. Cu toate astea, am nevoie de un job care sa imi ofere un trai bun, deoarece toti stim ca antreprenoriatul inseamna fail after fail after fail until you succed. Astfel, solutia a fost informatica economica + speranta ca in acesti 3 ani voi invata limbaje, algoritmi, structuri de date, matematica (atat cat pot), on my own, at my own pace, astfel incat la final sa am o diploma in domeniul IT (kind of), dar si cunostinte care sa ma faca angajabil. Spun “speranta” pentru ca sunt perfect constient ca nu e atat de usor si roz precum suna.