Invitatie in grupul de whatsapp al programatorilor

Link de invitatie in grupul de whatsapp al programatorilor

1 Like

Dar avem acest forum :slight_smile:

Plus ca un grup de whatsapp este greoi de urmarit, multe notificari etc :slight_smile:

Plus ca deja sunt pe un grup de programatori si de 4 ani nu se mai vorbeste nimic :sweat_smile:

1 Like

Da poate ai dreptate dar am vazut ca multi au intrebat de un astfel de grup asa ca lam creat vom vedea mai departe daca a fost o decizie inteleapta sau nu

Da te cred si nu sunt surprins , am tot auzit zicala asta, de ce ar sta de vorba cu tine un programator profesionist "

Haos. Sa vezi daca vreun recrutor face rost de el :joy:

Eu nu sunt programator dar asi vrea sa fiu si nu gasesc pe nimeni ca sa ma dadaceasca ,
Primi mei mentori au fost constructori si arhitecti , si sunt bun in constructii dar vreau mai mult vreau sa trec la nivelul urmator si vad posibila asta doar in programare

Ai fi surprins dar la mine vine un nene care lucreaza la casa si ia mai multi bani ca mine, eu fiind dev :slight_smile:

PS: Sunt si povesti de succes, nu ma intelege gresit :smiley:

Parerea mea este ca trebuie sa fii sigur ca sigur asta vrei sa faci, te pasioneaza si ai afinitate pentru partea de dezvoltare soft. Vezi ca nu este ceva usor. Daca vrei sa o faci doar de dragul banilor, sigur, sunt unii care chiar asta ii intereseaza 100%, dar o sa incepi sa iti urasti fiecare dimineata :slight_smile:

Eu am 6 ani de experienta si inca nici nu am zgariat bine :slight_smile:

2 Likes