Keez.ro - Contabilitate, Salarizare, Facturare, Stocuri Online - cu expert contabil dedicat

Salut,

Suntem o echpa de dezvoltatori, experti contabili si auditori care am decis sa trecem contabilitatea de la lucrul cu documente fizice la exclusiv online.

Ideea noastra a fost sa usuram cat de mult se poate interactiunea cu Contabilul ca sa ii dam mai mult timp sa analizeze datele mai bine si sa dam acces cat mai usor clientilor la Experti Contabili de prima mana selectati de noi, certificati CECCAR si ajutati constant de sisteme informatice de verificare.

Foarte multi din clientii nostri sunt antreprenori pentru prima data. Noi le infiintam firmele si noi le raspundem la aproape toate intrebarile pe care le au.

Pentru ca ne asumam ceea ce transmitem - majoritatea comunicarii cu Keez este in scris, in chatul din aplicatie.

In acest moment (Nov 2022) avem o echipa de 60 de Experti Contabili si peste 2.500 de clienti

Sistemul de help Keez este free si public: Ce face de fapt Keez? — keez-help production documentație

Mai multe detalii despre cateva din serviciile noastre:

Contabilitate:

  • Clientii incarca documentele in aplicatia web sau mobila si noi le inregistram real-time.
  • Rapoartele contabile, fiscale dar si manageriale si toate documentele sunt tot timpul in aplicatie
  • Totul este rapid si transparent - vedeti clar tot ce se intampla de la raport pana la documentul original
  • Avem numai EXPERTI CECCAR selectati si garantati de noi, sustinuti de un set de sisteme de verificare in continua dezvoltare

Salarizare

  • Intocmirea un ui nou contract de salarizare dureaza 5 minute in Keez
  • Clientul in fiecare luna completeaza prezenta (concediile)
  • Noi facem statul de plata si depunem declaratiile

Facturare

  • Sistemul Keez este simplu de utilizat dar contine toate verificarile necesare ca sa nu faci facturi gresite fiscal.

Stocuri

  • Totul este integrat in sistem: clientul face NIR-ul - facturarea face descarcarea de gestiune. Totul in Keez.
6 Likes

Ma tenteaza serviciul vostru. O intrebare: in legatura cu relatia cu anaful (e.g. inregistrare in scop de tva, declaratii trimestriale, bilanturi de intrari iesiri si depuneri declaratii) va ocupati tot voi?

Serviciile de consiliere intra in abonament sau sunt separate?

Da, noi depunem tot la ANAF.
Serviciile de consiliere - depinde - daca e ceva de uz general sau des intalnit - sigur.
Daca este ceva mai iesit din comun discutam cu clientul si stabilim un cost. Cazurile iesite din comun sunt foarte putine.
Din experienta clientii au tot timpul ingrijorarea ca situatia lor este singulara dar de fapt problemele sunt cam generalizate.
Daca esti curios cam ce raspunsuri am dat de-a lungul timpului sau ce teme am abordat:
https://app.keez.ro/help/client/index.html
O sa gasesti cate vrute si nevrute.

  1. Contract de mandat sau SRL?

  2. Cat este abonamentul lunar pentru un SRL neplatitor de TVA? (cazul cel mai simplu, 1 factura/luna)

  3. Cat este abonamentul lunar pentru un SRL de TVA? (cazul cel mai simplu, 1 factura/luna)

  4. Daca este SRL cu angajat, se modifica pretul abonamentului? daca da, cu cat?

  5. Cat costa bilantul anual obligatoriu? Dar unul trimsetrial?

  6. Oferiti un minim de consultanta inclus in abonamentul lunar? (exemplu 1 ora / luna) Dar juridic? Oferiti asa ceva?

  7. Ce alte costuri mai exista care poate le-am omis?

Majoritatea intrebarilor tale au deja raspuns daca le rasfoiesti putin site-ul.

Personal recomand keez, le folosesc serviciul de vreo 2 ani si am avut o experienta foarte placuta. Oamenii raspund super repede pe chat la intrebari si in general aplicatia nu a dat fail niciodata pana acum (daca nu va deranjeaza UI-ul care e putin cam uratel).

Singurul minus pe care l-as avea de zis in legatura cu ei ar fi faptul ca au refuzat sa ma ajute cu declaratia unica (era prima data cand a trebuit sa o depun si nu voiam sa gresesc). I-am rugat sa mi-o faca ei si au refuzat categoric, au zis ca asta tine de persoana fizica, ei se ocupa doar de firma. Si sa ne intelegem, as fi platit in plus la abonament sa o faca ei, nu neaparat moca (desi nu mi se parea mare lucru de facut pt un contabil).

Nu zic că are legătură, dar… :

:troll:

  1. Nu este o alegere intre cele doua. Un SRL are posibilitatea sa aiba si angajati si contract de mandat pentru administrator. Eu mi-as face contract de mandat pentru ca nu mai fac SSM, pontaj zilnic etc.

2/3/4 44 + TVA pentru neplatitor de TVA. 59 + TVA pentru platitorii de TVA. Include un angajat oricum deci raspunsul la 3 este tot 44 eur/59 eur. Abonamentul include 20 documente + 1 salariat

  1. O luna de abonament

  2. Consultanta standard in scris inclusa in abonament.
    Consultanta complexa nu - se taxeaza cu 50 euro pe ora. Consultante complexe sunt rare. Poti sa ma intrebi aici ce vrei si iti zic daca e complex

  3. Bilanturile trimestriale (optionale) sunt si ele taxate cu o luna de abonament. Asta daca vrei sa iti scoti dividende o data la 3 luni. Majoritatea clientilor nostri nu fac asta, de aceea nu am inclus asta in abonamentul standard.

Inteleg ce spui. Multumesc pentru aprecierie si feed-back.
Motivul pentru care nu facem declaratia unica este:

  1. Responsabilitatea - ne asumam ceva responsabilitati aici fara sa fi vazut nicio informatie despre datele tale in afara Keez
  2. Intocmirea declaratiei este extrem de simpla - dureaza 10 minute si este pe larg descrisa in Keez. Am simti ca iti luam banii degeaba.
  3. Daca totusi simti ca ai nevoie de ajutor - scrie-mi pe Admin si iti recomant unul dintre expertii nostri care se ocupa si o sa o faceti impreuna (contra cost, din pacate)

Oare SRL fara angajati la acest moment,daca trece administratorul cu mandat pana la 31.12 se va considera ca are salariati si nu mai trece automat la platitor de impozit pe profit 16%?

Da. Contactul de mandat cu remuneratie cel putin cat salariul minim pe economie si semnat inainte de 31.12.2022.

3 Likes

Contabilii aia sunt angajati la voi sau e un soi de marketplace?
Tine de bafta daca nimeresti la un junior sau la cineva mai cu senioritate? Cum se asigura o calitate constanta la toti clientii?
Ai un contabil asignat?

Nu e marketplace - ii selectam noi - sunt obligatoriu contabili autorizati CECCAR.
Toti au intre 8 si 25 de ani de experienta.
Clientii alocati initial pentru un expert sunt mai mici si treptat trec la clienti din ce in ce mai mari.
Calitatea uniforma este prin validari pe baza - nu se pot inchide lunile contabile decat daca se respecta un set de reguli foarte stricte.
Toate implementarile sunt la fel deci validarile merg orice s-ar intampla.

  • Avem noi seniori care verifica tranzactii & firme
    Da - ai un contabil asigurat. Daca nu iti place sau daca pateste ceva avem contingency plan - putem sa il ajutam oricand.
2 Likes

O intrebare de curiozitate, contractul de mandat in afara de declaratia 112 mai trebuie sa reiasa si in alta parte, nu am treaba cu contabilitate, doar intreb.

Toate bune,

sunt angajati sau colaboratori?

De declarat nu se declara in alta parte (Revisal/Reges), daca asta ma intrebi.

Cativa angajati - majoritatea sunt parteneri cu propria lor firma de contabilitate.

Acolo vad o problema. La mine chiar daca contabilul pleaca si cere azil in Cuba sau e calcat de autobuz, mai sunt persoane acolo care cunosc business-ul, stiu genul de probleme pe care le avem, sunt aware de cum functionam. Dorm mai bine noaptea ca nu vine cineva si spune “dar cine v-a lucrat aici?”. Apoi, cand contabilul meu nu stie sa raspunda la o speta face un brainstorming in birou si cel mai probabil cineva cu mai multa experienta sau mai “creativ” are sau gaseste o solutie.

In opinia noastra este invers

  • La noi toate datele sunt inregistrate identic si au legatura pana la documentul fizic, la poza.
  • Daca contabilul pleaca in Cuba urmatorul contabil are tot istoricul (inclusiv comentarii despre ce face clientul) in platforma - preia imediat.
  • Daca vrea sa vada de ce exista o anume inregistrare - cu un click vede exact documentul care a generat inregistrarea respectiva.
  • Daca vrea sa vada toate comunicarile cu clientul - nu are de ce sa intre in email-urile contabilului vechi, sa caute toate comunicarile cu acel client si toate atasamentele - are tot sirul de comunicari in Keez.
    Transferurile de clienti intre un Expert si altul in Keez, cu toate ca au fost rare - au fost tot timpul cu 0 probleme pentru client.

Au fost cazuri cand un Expert contabil a fost bolnav 2 saptamani. Firmele au fost inchise cu succes de alti Experti alocati temporar. Expertul initial s-a intors fara probleme.

Ma astept ca la toate softurile de contabilitate poti vedea ce document a generat ce inregistrare.
Ce spui tu merge ok pentru chestiile smooth, 95% din cazuri probabil, unde nu-i nevoie de human touch. Mie mi-e teama de restul de 5%. :slight_smile:
Dar, cum am zis, in majoritatea cazurilor probabil ca functioneaza.

Nicun soft de contabilitate sau ERP de care stiu eu (offline) nu ofera legatura intre document si nota contabila.
Documentul exista in format fizic si contabilul il inregistreaza. Documentul dupa aceea dispare - se duce inapoi la client sau intr-o arhiva. Ramane doar o inregistrare si atat, fara context. Pentru refacerea contextului un contabil care preia nu prea are nicio solutie pentru ca nu poti cere arhiva de la client.
In Keez insa, arhiva cu date dar si cu documente si comuncari… este disponibila instant.

Cred ca am accentuat noi gresit candva ca online nu prea are human touch. Nu stiu cum am creat imaginea asta dar am gresit.

Toti clientii nostri au human touch.
E usor sa pui intrebari cand ai toate datele si rapoartele la indemana.
Ce vedem noi in fapt este ca la trecerea de la contabilul vechi la contabilul nou apar mult mai multe intrebari datorita faptului ca acum clientii au acces la datele lor si sunt curiosi sa le si inteleaga.

1 Like