De la o vreme e o moda sa trimiti spamul pe sms. Am devenit foarte “reluctant” cand ma intreaba careva numarul de telefon for whatever reason, si daca e “obligatoriu” de obicei il dau gresit. Asta daca nu e pentru vreo livrare ceva unde chiar e nevoie.
Si asta pentru ca “antreprenorii” s-au nesimtit si nu-i mai pasa nimanui ca n-ai dat acordul sa-ti trimita mizerii si ca oricum nu poti sa te “dezabonezi” altfel decat cu scandal. Si daca respectivii nu vor si trimit de pe numere care se schimba tot timpul chiar n-ai cum sa scapi de ele.
Elefanții au (sau aveau) prostul obicei să te adauge automat pe lista de trimis mizerii după fiecare comandă. Voiai să te dezabonezi? Sunai, le spuneai, te scoteau (fără scandal). La următoarea comandă? Te adăugau iar. Și tot așa.
Mizerii la care apelează în disperarea de a mai strânge câțiva clienți (deși chiar ar fi interesant de aflat procentul celor ce primesc un astfel de sms și finalizează o comandă ca urmare a respectivului sms…)
Aici ar merge un sistem de newsletter (gen sendgrid / mailchimp / mailgun) via sms ?
O idee bună, sună a startup. Cine se bagă ? O adaug în boardul meu Trello cu idei
Ar trebui sa ma consider oarecum norocos. Cam de fiecare data cand a fost nevoie am dat numarul de telefon si nu am primit niciodata spam. Nici macar in campania electorala :D.
O singura data am fost sunat pentru un chestionar si atat.
As putea spune ca sunt pe plus de cand am dat numarul celor de la Sobranie, am beneficiat de vreo 2 pachete gratis si nimic spam enervant ( primit sms cu oferta, primit si cod cu promotie )
Tocmai de aceea am putea creea un startup prin care le putem oferii oamenilor de marketing o unealtă prin care pot trimite mesaje promoționale de genu la oameni interesați, cu obțiune de “opt out” bineînțeles.
Cred că în momentul ăsta nu prea se practică marketingul prin SMS pt că nu există o unealtă de genul bine pusă la punct (sau cel puțin eu nu cunosc niciuna).
@andreitelteu, sunt destul de multe platforme de SMS Marketing dezvoltate chiar si pentru Romania. O simpla cautare pe Google te va convinge de acest lucru. Nu zic ca nu ar mai fi loc de inca una, dar cred ca intr-un startup de genul acesta este foarte important sa obtii tarife cat mai mici de la furnizorul de servicii (Vodafone, Orange etc.) astfel incat sa-ti permiti un adaos.