Am avut câteva discuții la WordCamp despre cum autorii Elite de pe Envato și-au negociat niște comisioane.
@skat [1] zicea că Envato nu negociază asta, cel puțin nu oficial, chiar susținând acest lucru pe undeva (nu am stat să caut, l-am crezut pe cuvânt).
Iată o mică… să-i zicem dovadă că acest lucru e un pic greșit:
In the WordPress theme space, we’ve used special rates a few times. Kicking off 100% GPL is indeed one of those times, so yes WooThemes is not on the standard rates table. Another instance was when Frameworks looked like they were going to be big, and we negotiated with a couple of authors of leading WordPress Frameworks and landed two (though one has since departed!)
Deci putem afirma liniștiți că, de la un punct, regulile sunt… flexibile.
[1] are câteva lucruri publicate în rețeaua Envato, deci am făcut putin brain-picking pe el
Oficial, nu, probabil nu se poate. Dar atunci când ajungi la 20k/lună cred că le poți bate obrazul sugerându-le că ai ajuns într-un punct în care ai putea să-ți deschizi magazinul tău, în afara Envato
Chestia e ca aici si-au facut baza de trafic si oamenii vor veni aici sa cumpere. Normal, poti sa-ti deschizi propriul theme shop (cum au facut-o multi altii). Dar de ce sa te legi la cap daca nu te doare? (mai ales de cand e posibil “custom pricing”)
Am citit acum multă vreme postul unui tip care la 16 luni (parcă) după ce plecase de pe ThemeForest nu ajunsese pe magazinul propriu la 50% din încasările anterioare. O să-l caut prin Pocket și dacă-l găsesc, revin cu link.