Ofer Voluntariat

Buna,
Am 19 ani si sunt student in primul an la facultatea de calculatoare.

As dori sa imi ofer serviciile in urmatoarea perioada pentru potentialii doritori , fara a avea pretentii de natura financiara.Imi doresc sa imi completez portofoliul ( acumuland posibile cunostinte din aceste proiecte ) cu aceasta ocazie si de a ajuta pe cineva in acelasi timp.

Am cunostinte de :
- HTML&CSS (+Bootstrap) , la un nivel bun.
- Responsive Design
- Javascript (+jQuery)
- Graphic Design (+Illustrator,Photoshop)
- PHP & MySQL (fara experienta in lucrul cu framework-uri/CMS-uri PHP)
As dori sa lucrez la proiecte pe partea de front-end mai mult ( dar s-ar putea sa ma descurc putin daca e necesar ).De asemenea, as dori sa ma contactati doar in cazul in care proiectul nu este unul “capital” ( pentru a evita posibilele neplaceri in cazul in care nu sunteti multumit de munca mea / nu reusesc sa imi duc la bun sfarsit task-urile ).

Am sa las aici un mini-portofoliu personal pentru a va face o impresie despre mine :
http://brcristian.96.lt ( in cadrul acestei pagini se regasesc legaturi spre inca 2 lucrari personale )

In cazul in care v-am convins , astept un PM pentru viitoarele oferte din partea voastra.

Va multumesc mult si sper ca acest topic sa nu deranjeze! :slight_smile:

9 Likes

Sugestia mea ar fi sa cauti un non-profit care te reprezinta si sa incerci sa-i ajuti cu prezenta lor pe web. Cred ca asa ar fi un win-win pentru ambele parti comparativ cu lucrul la un proiect comercial pentru cineva unde este de obicei o presiune financiara.

2 Likes