Problema iCloud Payments

Salut. Stiu ca n-are legatura cu ce se discuta in mod curent aici, pe forum, dar am o problema si ma gandeam ca poate nu-s singurul.

A mai avut cineva probleme in ultimele 24h cu platile pe iPhone?

Primesc eroarea asta si nu-mi dau seama cum sa o rezolv (Apple nu imi da optiunea de a reincerca plata). Am vazut pe pagina de status ca a fost mentenanta si ma gandesc ca poate este o problema generala :confused:


Update:
Este un bug de soft. Cardul asociat achizitiilor s-a dezactivat singur (probabil din cauza mentenantei de aseara) si nu il pot sterge / adauga altul pana nu il confirm. Si aici este partea distractiva… nu il pot confirma :))) in momentul in care incerc sa il confirm, primesc “eroare necunoscuta”.

Am sunat la Apple si nu s-a putut rezolva problema. Vor mai incerca saptamana viitoare, altfel vor da cazul la departamentul tehnic.

Este prima data cand sun la Apple. Interesant procesul (timpul de asteptare putin cam lung).

Va tin la curent daca va intereseaza :slight_smile: :beer:

Nu am avut nicio problema cu platile in ultimele 24 de ore

1 Like

Încearcă de pe un macbook sau de pe website pe iCloud.

Încearcă și să schimbi rețeaua.

Am încercat toate variantele

Încearcă să schimbi regiunea și limba la cont/telefon și icloud, plus restart.

Am încercat :joy:

Am avut luna trecuta. Toata luna mi-a aratat asa. Apoi de ieri si-a revenit. Nu am facut absolut nimic.