Probleme Cloudify

Stimati membri,
Prin acest mesaj adresam si pe cale publica scuze clientilor afectati de defectiunile din saptamanile trecute.
Pentru clientii afectati, uptime-ul a revenit la normal, iar, din fericire, multumita sistemelor interne folosite, datele sunt in siguranta.
De asemenea, pentru instantele afectate, am putut oferi la cerere copia up-to-date a disk-ului masinii virtuale pana la restaurarea completa a serviciilor respective.

Las si un scurt FAQ.

Q: Ce s-a intamplat de fapt?
A:
In teorie, nimic anormal. Un node failure. In acest caz, platforma are capabilitatea de a migra instantele pe un alt nod, fara nicio interventie fizica in datacenter (storage-ul fiind clustered).
In practica, nu au mai fost noduri libere pe care sa fie migrate instantele afectate. O problema ce tine mai mult de logistica, si pentru care putem oferi asigurarea ca nu ne va mai prinde nepregatiti.

Q: De ce au fost probleme la support?
A:
Sunt mai multi factori. Echipa fiind una inca mica, focusul fiind pe problema survenita, stream-ul mare de tickete si solicitari de recuperare a datelor, au rezultat in timpi indelungati de raspuns.

Q: Ce incredere sa mai am / cum garantati ca nu se mai intampla pe viitor?
A:
Ne focusam incontinuu pe imbunatatirea serviciilor pe care le oferim, si investim constant in research pentru o viitoare expansiune a platformei.
Planurile noastre sunt de a lansa mai multe regiuni globale (momentan detinem doar “eu-ro-1” in Timisoara, insa ne dorim si eu-de-1, eu-nl-1, na-us-1, etc), dar si subregiuni locale (eu-ro-2, eu-ro-3, etc).
Aceste planuri nu pot fi realizate fara a ne asigura ca serviciile sunt in permanenta calitative.

1 Like