Programare pentru un student de la Litere

Buna, sunt student la Litere(am nimerit acolo din recomandari de la rude si parinti).
Cand am ajuns acum in cursul 2 inteleg ca nu e pentru mine, nu ma vad eu un mare profesor sau lingvist.
De vreo 2 luni studiez programarea si anume front-end, am inclinatii spre info si o duceam bine la scoala dar in procesul studierii am inteles ce a fost la scoala e doar o picatura de apa.
Ajungand deja 2 luni de cand studiez doar html/css inteleg ca trebuie sa trec spre JS si dupa React(mai tare ma atrage), dupa cateva machete de pe Figma trecute prin html/css ma apuc de js, am gasit road-map si restul dar mai vreau si un mentor care s-a ma conduca.
Intrebarea mea e ca am nevoie de ceva sfaturi cum o fac mai departe si cu facultatea, de unde gasesc un mentor calitativ dar si nu tare scump(sunt student la Litere cum n-ai da) sau ce resurse mai calitative sa folosesc daca sa-mi fac drumul de unul singur.
Merci!

Nu ai nevoie de mentor obligatoriu, ai resurse gratuite aproape nelimitate pe internet, cursul asta e perfect pentru ce faci https://www.freecodecamp.org/

CV + portofoliu = succes. Daca lucrezi constant si ai un portofoliu cu cateva aplicatii in 10-14 luni esti angajabil

1 Like

Am facut ambele(responsive si legacy), dar la JS e cam problematic deja, merge cu mult mai greu, totusi am sa continui, multumesc.

Recomand si un curs introductiv in CS. CS50 de la Harvard e foarte misto, profesorul este engaging.

E gratuit pe edx.
Apoi mai ai chestii avansate in MIT open courseware (cauta pe google).

1 Like

ne poti considera mentori. :sunglasses:

Calm down, Yoda.

2 Likes

inca nu am cerut 5k euro :troll:

Cursul 2? Adica anul 2? Eu as zice sa te lasi de ea daca nu-i ce trebuie si sa te duci la una pe domeniu.