Salut. Trebuie sa rezolv pana saptamana viitoare 4 probleme in limajul Javascript, un limbaj pe care nu il cunosc si momentan nu am timp sa il invat. Problemele nu sunt foarte grele, as sti sa le rezolv in c++ dar trebuie sa le fac in Javascript. Daca cineva se descurca bine in acest limbaj si ar putea sa ma ajute cu rezolvarea la cat stie din probleme ar fi super.
1)Scrieți un program care întreabă utilizatorul pentru un număr și afiseaza o serie de factori primari. De exemplu, dacă alege 1, ar trebui să obținem un vector gol. Dacă trecem 2, ar trebui să obținem un vector cu un singur element, care este 2 deoarece 2 poate fi descompus în 2 * 1. Dacă trecem 4, ar trebui să obtinem un vector de 2 și 2. Dacă trecem 6, noi ar trebui să obținmi un vector de 2 și 3, dar dacă vom trece 100, atunci programul ar trebui să returneze un vector de 2, 2, 5 și 5.
2)Scrieți un program care solicită utilizatorului un numar si returnați un șir cu seria de cifre de la 1 la numarul introdus, dar în loc de cifre divizibile cu 3, utilizați șirul “fizz”, cu 5, utilizați “buzz” , Și de ambele, utilizați “fizzbuzz”. De exemplu, dacă vom introduce 15, ar trebui să obținem o matrice de 1, 2, fizz, 4, buzz, fizz, 7, 8, fizz, buzz, 11, fizz, 13, 14, “fizzbuzz”.
3)Scrieți un program care simulează un joc de Tenis. Având la dispoziție 2 jucători, atribuiți aleatoriu puncte la unul dintre jucători, apoi apelati scorul (Thirty-Love, Deuce, Advantage Player 1 etc.) de fiecare dată. De exemplu, atunci când începe jocul, scorul este Love-All. Dacă jucătorul 1 castiga punctul după prima rundă, al doilea scor afișat este Fifteen-Love. Dacă jucătorul 2 castiga punctul după a doua rundă, al treilea scor arătat este Fifteen-All. Dacă jocul continuă în acest fel și ambii jucători obțin 4 puncte , scorul este Deuce. Cu alte cuvinte, rezultatul jocului aleator ar putea fi o serie de Love-All, Fifteen-Love, Thirty-Love, Thirty-Fifteen, Thirty-All, Advantage Player 1, Deuce, Advantage Player 2, Win for Player 2.
4)Scrieți un program care simulează un joc de bowling. Având în vedere doi jucători, se atribuie aleatoriu încercări de lovire, apoi se apelează scorul pentru fiecare rundă, împreună cu scorul total. Fiecare lovire poate dobora 0-10 popice, deci asigurați-vă că popicele și loviturile sunt calculate corespunzător.