Se mai manaca o paine daca stii c++?

Buna ziua!
Sunt student in anul 2 si ador limbajul de programare c++ incat vreau sa imi fac o cariera in domeniu cu acest limbaj.
Problema e ca daca arunci un ochi pe piata munci o sa fii bombardat cu java , c# si web dev si prea putin c++.
Imi e teama ca, ca si tanar care intra pe piata sa nu mor de foame chiar daca eu stiu sa fac chestii in c++.
Dumneavoastra ce parere aveti?

Da man, se mai mananca. Si inca paine buna.
Bitdefender, Thales, Porsche Engeneering - astea toate cauta pe c++. Plus in strainatate

Este un limbaj mai dificil decat restul, cel putin in opinia mea.
Da-i bataie cu el, dar nu le neglija nici pe celelalte.

Can I challenge this approach a bit?

Yes of course, go for it

Cand esti pregatit pt un internship, da-mi un mesaj.

1 Like

Also, this makes us feel old. Stop it.

1 Like

Pe piata din Romania mai greu; proiectele pe embeeded sunt majoritatea in corporatii, dominate de politica si grile de salarizare pe care le depasesti greu.
Daca vrei cash flow si avansare rapida (sa ai unde sa schimbi posturile) mergi pe ce ai mentionat ca e predominant; plus sanse mai mari sa prinzi remote pe valuta mai usor.

In occident sunt mai multe companii pe embedded si lucrurile stau altfel, dar trebuie sa mergi in UE; nu in RO.

In plus, complexitatea e mai mare pe C++ iar sadisfactia mai slaba.

Insa, conceptele din C++ te ajuta si in celelalte limbaje, nu e timpul pierdut daca inveti C++ acum, mai tarziu schimbi doar sintaxa; important e sa stii un limbaj bine, celelalte se invata prin comparatie mai usor.

Cine ti-a spus ca C++ se foloseste doar pe ‘embedded’?

Salut,

Exista destule posturi de C++ si in Romania si pe peste tot. Nu numai in embedded, dar si in domeniul medical si finante, jocuri, samd.