Sfaturi dezvoltare iOS

Salut. Sunt nou pe acest forum si sunt pasionat de lumea iOS. Mi-ar place foarte mult sa învăț dezvoltare ios, dar nu știu de unde sa încep, știu foarte puțin c++, as începe sa învăț Swift dar din câte stiu sunt nevoit sa învăț si objective c… Am început sa urmăresc tutoriale de aplicații pe YouTube in Swift, ma gândeam să caut si ceva cărți… Voi ce sfaturi îmi dați? Sunt super începător si vreau cât mai multe sfaturi, poate își face cineva 2 min libere să-mi dea câteva sfaturi :smiley:

2 Likes

simplu, mergi pe Amazon.com si navigheaza la categoria de iOS programming, uite un link direct:

Books : Computers & Technology : Mobile Phones, Tablets & E-Readers : Programming & App Development : iPhone & iOS

Am pus ordonarea pe “Most reviews” (e un combo-box dreapta sus).
E util sa vezi si ce carti sunt cele mai noi, caci e important, deci schimba Sort by “Publication Date”

Printre cele mai populare carti este "iOS Programming: The Big Nerd Ranch Guide, 4th edition"
Mai vezi si https://www.quora.com/What-are-the-best-resources-for-learning-iOS-development

Insa personal sunt putin precaut cand vine vorba de programarea nativa pe mobile. Am lucrat cativa ani buni ca programator C++, nu limbajul e problema.
Exceptand anumite tipuri de aplicatii, care necesita performanta maxima, cum sunt jocurile, pentru marea majoritate a aplicatiilor nu cred ca e viabil sa mai programezi nativ, pe fiecare platforma. E costisitor de scris si de intretinut fiecare aplicatie nativa pentru fiecare platforma in parte.

Ti-as sugera sa arunci o privire si catre moduri de dezvoltare precum NativeScript (de la Telerik) sau chiar Xamarin (.NET stuff). Mai sunt si altele.