Sfaturi pentru angajare

Salutare tuturor!
Sunt student la Facultatea de Informatica, an 3, Sibiu. De aproximativ un an lucrez la o firma unde fac niste chestii relativ simple, lucrez cu HTML, CSS si uneori JavaScript. Luna aceasta va fi ultima luna petrecuta la aceasta firma, in speranta ca imi voi gasi un job mai serios in domeniu, care sa ma ajute sa ma dezvolt.
In timpul facultatii am invatat mai toate limbajele de programare(astea mai cunoscute), dintre care mi-a placut cel mai mult C#, limbaj in care realizez si lucrarea de licenta.
M-am tot uitat pe site-uri pentru joburi, dar majoritatea firmelor nu angajeaza juniori. Aveti niste sfaturi despre cum as putea sa ma angajez mai usor? Credeti ca ar fi bine sa imi fac cont pe github, unde sa imi pun proiectele? Referitor la proiecte, le am pe cele din timpul facultatii, insa sincer acum mi se pare foarte prost scris codul si ma gandesc sa le refac, sau sa creez niste proiecte noi.Cam ce gen de aplicatii sa fac, ca sa am sanse de angajare?
Nu m-ar deranja nici un internship, dar as prefera totusi un job full time.

Chiar daca e primul meu post, urmaresc de foarte mult timp acest forum si v-as ruga sa luati in serios acest topic.

2 Likes

Nu stiu cum e piata prin Sibiu dar din experienta mea nu prea te angajeaza nimeni fara o forma de internship daca nu ai deja experienta. Firmele mai mari au in general internship-uri, la firmele mai mici de obicei te angajeaza pe minim pe economie si primele 3 luni de proba din contract servesc ca o forma de internship.

Daca nu gasesti nimic in Sibiu cauta si remote dar la incepatori e mai dificil, posibil sa fie nevoie sa iei in considerare o relocare.

Recomand sa iti faci cont GitHub si sa iti pui acolo proiectele de pana acuma, chiar si daca e prost codul poti sa faci altele in viitor care sunt scrise mai bine si poti arata ca ai evoluat.