Soluții trimitere mailuri către mai mulți destinatari din outlook/thunderbird

Salutare.

Am o problemă cu un client care trimite constant mailuri către mai mulți destinatari. Uneori către 15 - 20, chiar și către vreo sută. Direct din outlook/thunderbird.
Motiv pentru care ip-ul ajunge să fie blocat de mai multe servicii de email, cel mai des fiind de yahoo.

Dacă îi schimb ip-ul, funcționează o perioadă de timp și apoi, logic, ajunge din nou blocat.

Ce soluții recomandați pentru astfel de practici, în afară de a folosi o aplicație dedicată pentru newsletter?

Păi filtrele de spam se activează în baza unor patterns de utilizare, iar clientul tău are un comportament care nimerește acele patterns.

Cea mai bună soluție este să folosească un serviciu de tranzacționare (mailgun, sendinblue etc). Mailgun are ceva SMTP care s-ar putea să te ajute. Posibil să ai opțiunea asta și de la alți provideri.

1 Like

da. m-am uitat la mailgun și am să testez soluția aceasta.

Daca face spam, nu ai ce sa ii faci.
Trebuie sa foloseasca o aplicatie de newsletter care permite sa faci unsubscribe si fiecare email din lista lui trebuie verificat.

Mailgun iti blocheaza contul dupa cateva email-uri de tip spam si te trimite la alt furnizor. (adica toti te trimit la plimbare daca vad ca faci spam si nu ai o aplicatie normala pe serviciul lor)

3 Likes

Pe scurt, nasol.

Am in lucru un microserviciu care se ocupa de notificari prin e-mail & sms, foloseste niste APIuri si SMTP (nu ala clasic, bineinteles ca se foloseste criptare) cum zicea Ionut mai sus. Treaba e ca si providerii astia pun tot felul de limitari, eu am rezolvat cu trimitere in batchuri si intarzieri in asa fel incat sa nu se treaca peste limitele impuse. Eu am control asupra ce, cat, cand si cum… nu sunt alti clienti care sa faca treburi de-astea nasoale.

Daca totusi s-ar intampla, ar fi trimise cu niste intarzieri mari si asta este.

nu face spam. ci modul lui de lucru se bazează pe trimiterea de mailuri la mai mulți colaboratori deodată.

Ii trebuie o aplicatie de tip CRM in loc de Outlook/Thunderbird, email-uri poti trimite multe doar intern.

Un CRM bun ii da multe avantaje, poate vedea de multe ori daca cineva a citit sau nu email-ul.

Șansele să fie marcat automat ca spam pentru 20-30-50-100 de e-mail-uri trimise simultan sunt extrem de mici - ori le trimite cu toate adresele alea în BCC? :slight_smile:

Nu e adevărat.

Acum multi il blocheaza, cel putin in trecut iti putea afisa daca cineva a deschis sau nu email-ul cu magic pixel.

Care sunt acei „mulți” care îl blochează? Îmi pare rău, tracking-ul de open la e-mails este semnificativ mai simplu acum, de când Gmail (și parcă și Yahoo?) descarcă automat pozele. Da, pe domenii/servere custom e mai complicat puțin, dar totul depinde de publicul țintă.

Esti sigur ca iti descarca poza ta si nu il descarca o data si dupa face cache la aceeasi poza pentru toti ? Mai mult ca sigur se face proxy sau base64 (nu m-am uitat de mult totusi)

Dacă pui întrebarea asta, atunci nu știi exact cum funcționează un pixel de tracking. Cum ar putea să-ți facă caching în condițiile în care URL-ul acelui pixel este diferit pentru fiecare e-mail în parte? :smiley:

1 Like

Da, ai dreptate, in cel mai rau caz iti apare fiecare email ca si deschis by default.
In Outlook la mine imaginile sunt blocate, Google cred ca se uita la email inainte sa afiseze ceva imagine din cate am observat, nu afiseaza imaginile la orice.

Nici asta nu se întâmplă pentru că acele poze nu sunt descărcate fără să fie accesat e-mail-ul, deci ping-ul în serverul tău nu o să vină fără deschiderea e-mail-ului. Ca idee, s-au trimis câteva (nu f multe) milioane de e-mail-uri din sisteme făcute și menținute de mine/echipa mea în ultimii ani, am oleacă de experiență în zonă. :smiley:

Cred că Google nu le descarcă automat dacă e-mail-ul intră în spam, dar cine face campanii de e-mail-ing ar trebui să știe ce și cum să testeze înainte ca să nu aibă probleme. Totul se rezumă la cât de bine îți faci treaba… :smiley:

1 Like