Technical requirements / workflow - ce proces urmati?

Salut, lucrez pentru un startup si recent am validat ideea afacerii cu un MVP, iar acum incercam sa construim ceva mai robust in jurul acestei idei.

Pentru dezvoltarea MVP-ului am urmat un proces oarecum flexibil, am experimentat cu diferite tool-uri si a fost super ok. Intre timp au mai venit colegi noi (designer, PM, team lead) si trebuie sa adaptam modul de lucru.

Problema e ca fiecare are modul lui de lucru si resursele par imprastiate peste tot: Confluence, Jira, LucidCharts, Adobe XD, Excel, etc.

M-ar interesa niste sfaturi practice de la cineva care s-a confruntat cu aceste probleme (am incercat Google deja).

Subiecte de interes: Jira workflow, organizare cerinte si docuemntatie, handover, planificare etc.

Eu si cu colegii mei folosim Microsoft Planner ca este mai simplu ca Jira si nu asa stufos :slight_smile:

A fost sugerat chiar de un pm

1 Like

Multumesc pentru raspuns Cosmin!

1 Like