Test me - what's my level?

Salut,

Eu sunt Razvan. Desi actualmente nu lucrez ca programator, cochetez cu “programarea” de ceva vreme.
Prima oara cand mi-am bagat nasul intr-un cod a fost prin 2006, la Wordpress 2.1 cand trebuia sa-ti adaugi de mana un al doilea sidebar si sa faci multe lucruri din cod.

Desi nu am lucrat niciodata ca programator, am “codat” cate putin pe peste tot. Mi-am personalizat Wordpress-ul, am facut debugging si reverse engineering pe o multime de site-uri infectate ca sa vad unde e problema si cum o rezolv, etc.

Am lucrat cu PHP, HTML, CSS, Bootstrap, SQL si niste bash.

Am facut personalizare de wordpress, de la chestii relativ banale(modificat comportamentul unui button la mouse-over) pana la pluginuri 90% functionale.

Nu am scris niciodata cod din minte, ci m-am bazat pe google. Stiu cam ce vreau sa fac si cum, apoi fac research cu privire la cel mai bun mod de a obtine acel rezultat. Pana acum, la ce am facut, mi-a mers.

Si acum ajunge la subiectul acestei postari: sunt multi guru atat aici, cat si pe largul internet, si nu pretind ca ma ridic la nivelul lor, dar eram curios cat de “bun” sunt. (0-10, junior material sau -junior material).

Asa ca ma gandeam la o mica provocare: imi dati ceva de munca si un termen rezonabil de timp pentru task-ul ala(ex: fa un script care schimba urmatoare litera dupa litera din mijloc dintr-un cuvand in uppercase, cu un fragment de 100 cuvinte, in 4 ore), eu il fac(complet, sau pana la punctul in care expira timpul) si voi imi spuneti ce parere aveti.
Anything relating PHP/CSS/HTML/SQL/bash is accepted.

Discutam despre ore de lucru efective, ca deh, am si un job de care sa am grija, deci 3 ore de lucru poate le voi face in 3 zile calendaristice.

Un mic bio cu o parte din ce am facut este si aici: