Unde as putea sa imi prezint aplicatia?

Buna seara
Sunt student in anul 3 si mi-a trecut o idee prin cap sa fac o aplicatie de telefon dar nu stiu ce as putea sa fac dupa ce fac aplicatia adica as cam avea nevoie sa imi prezint undeva ideea si imi e teama sa nu vina careva sa imi i-a pur si simplu ideea ( poate vreo firma de it ) si sa o implementeze el ( ca cu o echipa de it faci intr-o luna ce fac eu in 6) .
Adica oarecum realizez ca e si sansa sa nu am success cu ideea mea dar am zis hey macar e win win adica daca reusesc sa promovez aplicatia si chiar sa mearga treaba o sa am de castigat dar si daca o dau in bara macar pot sa o trec ca side project ca e destul de complexa.
Dar nu stiu cum ar trebui procedat mai ales dupa ce vin cu o versiune de aplicatie , ca nu stiu unde as putea merge , cu cine sa vorbesc ca aplicatia este de asa natura incat clientii principali ar fii magazinele ( gen supermaketuri , magazine de cosmetica, de jucarii , de scule, etc) si imi e ca imi dau si doua palme aia ca nu cred ca isi arunca datele lor in mana la un pusti de 21 de ani. Plus ca ma gandesc ca ar trebui si ceva audit de securitate la aplicatie inainte sa o lansez oficial .
Voi ati avut ocazia sa lansati o aplicatie personala si daca da cum ati procedat? Ati mers la ceva event? Ca ma mai gandeam la inovation labs si mai e ceva event la noi la facultate dar din nou nu stiu care ar fii cea mai buna varianta.

1 Like

in #marketplace:prezinta-ti-afacerea

pe langa acest forum, poti sa o pui pe reddit, hackernews chiar - asta daca este ceva mai deosebit si cu potential international.

Event-urile de “startup-uri” te ajuta sa-ti validezi macar daca esti pe drumul cel bun, sa iei feedback si eventual niste contacte pentru a merge mai departe. Greul de a-l introduce pe piata si a avea clienti platitori tot pe tine cade.

De furat ideea nu cred ca se mai pune problema in ziua de azi, in sensul ca daca e atat de usor copiabila inseamna din start ca nu e o idee prea buna.

3 Likes