Voi cum procedati sa va vindeti serviciile

Salutare DevForum. In prezent am acumulat o experienta in ceea ce priveste web developmentul am contribuit la proiecte si site-uri ale unor prieteni, am realizat cateva site-uri ca voluntariat si am reusit din prieteni si alte cunostiinte sa am 4 clienti insa nu am inteles cum pot da nastere unei cariere de freelancer in acest domeniu facand exceptie de la site-urile bine cunoscute care ofera un proiect la 100 de biduri. As vrea daca aveti rabdarea necesara sa povestim aici despre cum a inceput drumul pentru voi si cum a evoluat pana in punctul de a reusi sa fiti stabili financiar bazandu-va pe abilitatile voastre si ale ulteriorilor colegi pe care i-ati angajat sau cu care ati colaborat.

Daca sunteti curiosi ce experienta am las o lista mai jos:
Wordpress, HTML & CSS, JQuerry, AngularJS, Firebase, AnglarFire, PHP (sunt incepator aici), Ionic 2. Mentionez ca inca ma lovesc de erori care imi ocupa timp in a le rezolva desi nu cred ca sunt developeri care nu intampina circumstante de genul si nu revizualizeaza documentatia dar accept contrariul daca este bine argumentat cu cea mai mare placere.

Am 23 de ani si nu doresc sa imi iau elicopter ci doar sa beneficiez de un trai decent ca freelancer in Romania fara grija zilei de maine.

1 Like

Salut mistere :slight_smile:

Eu am început cu anunțuri pe olx și pe alte site-uri. Am creat site-uri și am învățat pe parcurs, creându-le și chinuindu-mă să le duc la bun sfârșit. Așa au stat lucrurile în cazul meu.

Îmi aduc aminte și acum cum făceam site-uri la fabuloasa sumă de 50 de lei. No’, ai auzit bine. Puțin peste 10 €.

Pe deoparte erau puțini bani, dar pe de altă parte, bucuria pe care o trăiam că pot face bani creând site-uri web era de nedescris.

Cu timpul am zis să-mi fac un site de prezentare a serviciilor.

Am peste 10 ani de când fac site-uri web și nici la ora actuală nu am un site web personal. Nu mai spun de proiectele care le am în cap pentru mine.