Web developer junor in Cluj

Buna sunt un programator incepator,am parcurs pirmul an in cadrul ACADEMY PLUS din Cluj Napoca in urma caruia am obtinut o diploma de Analist Programator,ulterior in timpul verii am inceput sa invat web development prin tutoriale pe codecademy si coursera,din moment ce in cadrul academiei am invatat sa lucrez in C si sa utilizez un shell UNIX plus notuni de baza pentru VCS-ul GIT.
Intrebarea me este,cu aceste cunostinte as putea sa ma angajez ca junior web developer sau cel putin ca intern?
De asemenea sunt curios ce firme angajeaza web developer in Cluj la momentul de fata,mentionez ca am aplicat deja la cateva firme.
La momentu de fata am cunostinte,pe langa C,de baza in HTML,CSS,JS, si am lucrat cu framework-urile Bootstrap,jQuery si AngularJS 1.x.

2 Likes

Intrebarea majora e daca ai doar acel curs + coursera ca si tangenta cu acest domeniu sau ti-ai facut site-uri, un forum, teme, jocuri si/sau mici proiecte. (inainte sau dupa)

Totusi fiindca nu ai precizat PHP imi sugereaza ca mai mult ca sigur nu. Eventual cum stai cu Photoshop, Illustrator si arta in general ? Ai facut vreodata vreo animatie/joculet in Flash/CSS sau ai facut vreo modificare la vreun joc (mai mult decat schimbarea unei texturi/teme) ?

Pozitia ta ar fi pe frontend, problema e ca nu prea e nevoie de incepatori pe frontend deci doar cei mai buni sunt in cautare. (e o munca mai mult creativa, deci nu prea o poti invata dar poti sa devii mai bun prin practica)
O alta problema e C, nu ai precizat de ce ai ales sa faci acel curs (eu presupun ca au predat algoritmi de baza si structuri de date). Eu cel putin am invatat Pascal cacalau in liceu, dupa C si C++ cacalau la facultate si singurul lucru la care folosesc C-ul e programarea microcontroloarelor ocazional.