Burnout sau boreout in frontend development - semi-rant

Salut,

Lucrez ca frontend developer de prin 2015, acum ma aflu intr-o pozitie ciudata unde nu mi-e clar daca am ajuns la burnout sau boreout, dupa cum spune si subiectul postarii. Simt ca am capatat ceva experienta si mi-e mai usor sa fac schimbari de cariera, dar a devenit un pic obositor sa tin pasul cu toate tehnologiile si metodologiile care apar peste noapte. M-as reorienta catre o alta ramura de software development si am inceput sa explorez alte limbaje.

In mod ciudat, simt ca acum cativa ani puteam gasi mult mai usor ce aveam nevoie pentru a creste. Acum, dupa un anumit prag, sa il numim mid/senior-ish, nu prea mai gasesc cine stie ce informatii, articole sau cursuri mai in-depth.

Ca sa nu ma mai lungesc, sunt curios daca v-ati lovit de ceva similar si cum ati reusit sa treceti mai departe? Ce ati invatat nou, ce v-a redat entuziasmul pt programare?

Eu am simtit asa plafonare cand munca mea de developer devenea destul de repetitva in cadrul proiectelor la care lucram si am realizat/descoperit ca imi trebuie o directie noua, iar acea directie s-a dovedit a fi DevOps/SRE si acum simt ca am renascut si mi-am recapatat entuziasmul.

Asta ti-as recomanda si tie, sa incerci o alta ramura, poate Data Engineering, poate ML Engineer in combinatie cu Python…

Informatiile/articolele sunt acolo, mai mult ca niciodata, trebuie doar sa stii ce te intereseaza.

Ce trebuie sa constientizezi e ca, In dependenta de ramura pe care o targetezi, sa zicem Data Engineer / ML Engineer / DevOps automat atragi un anumit tip de proiecte, mai mari, mai interesante…

3 Likes

Recomand la fel devops skills, poate fi extrem de util sa știi de pipeline-uri si kubernetes.

De învățat mereu va trebui să înveți, vezi sa nu fie burnout combinat cu depresie.

1 Like