Cam ce salarii se oferă pentru un programator in Oradea?

Ma intrebam daca e cineva de pe forum din Oradea si daca stiti cum e starea industriei IT in momentul de fata?

Intreb pentru ca ma gandesc destul de serios sa ma intorc acasa si as vrea sa imi fac o idee la ce as putea sa ma astept.

Cam ce salarii sunt pentru programator senior ?

Multumesc de ajutor!

Sa te intorci acasa de unde? Daca esti prin Strainezia, stai acolo linistit, macar pana termina cu distrugerea PSDul. Daca esti prin Bucuresti, Cluj, Timisoara, stai pe-acolo.

Daca totusi tii sa te intorci acasa, poate iei in calcul firma sau pfa, si nu angajare.

Gurile rele spun ca nu sunt salarii prea bune. Pe de alta parte, angajatorii se plang de calitatea celor pe care ii pot angaja. Ceilalti fie sunt prin Strainezia, fie au fost angajati prin suburbiile Metropolei Oradea, cum ar fi Cluj sau Timisoara :slight_smile: fie lucreaza prin propria firma sau pfa.

5 Likes

Sa ma intorc din UK, am venit sa fac facultatea aici, am facut-o, am lucrat, am deja 3.5 ani de experienta si ma gandeam sa ma intorc nu acum, ci in viitorul apropiat, 1 an 2 , eu si sotia mea vrem sa ne facem o familie si nu ne vedem sa stam aici forever.

Acasa tot acasa e, si fara si cu PSD. La urma urmei o viata ai, si nu as vrea sa ma trezesc la 40 ani ca mi-am pierdut anii umbland dupa bani si ca nu mi-am trait viata.

Sunt constient ca salariile nu se ridica la acelasi nivel dar ma gandesc ca as putea sa lucrez ca angajat ( am inteles ca sunt cateva firme ok in oradea ) si sa mai colaborez cu o firma de aici (uk) pe un pfa sa ajung la un nivel la care pot trai linistit.

Mersi de raspuns!

4 Likes

Salutare,
Eu zic ca e posibil ce vrei tu si ca vei gasi salarii decente. Probabil > 2k euro. (Nu sunt senior deci nu pot sa iti zic nici exact)
In schimb cred ca ai putea intra in acest grup sa vezi ce oferte sunt si de acolo poti merge mai departe sa te convingi singur.
@bokordani poate poti adauga tu mai multe.