Concediere pe motive de performanta

Salut, de 2 ani dupa ce am terminat facultatea m-am angajat la o firma unde lucrez ca java developer. Recent, la evaluarile anuale mi-au spus ca nivelul meu de performanta este sub asteptari si ca cel mai bine este sa imi caut altceva. Nu mi s-au prezentat niste KPI-uri concise si nici nu am vazut vreun feedback negativ de la client (mi s-a spus ca oamenii sunt diplomati), defapt nu mi-au prezentat niciun fel de feedback, m-am bazat doar pe ce zicea mangerul. De asemenea a tinut sa mentioneze ca eu am cunostinte tehnice bune, doar ca nu am avut un impact multumitor pe proiect (nu s-a vazut skillul meu pe rpoiect). Prin primavara anului trecut am mai avut o sedinta in care mi-au spus ca performanta mea este sub nivel si ca se recomanda sa iau masuri (am facut overtime o perioada, cam 3+ luni si inca ating o medie de 45h/saptamana). Salariul nu este fenomenal, 4300 RON net.

Deschid acest topic in speranta ca poate gasesc oameni care au intampinat genul asta de situatie? Pentru mine este foarte mult o dezamagire interna, in facultate eram student above average (chiar am obtinut un interviu pentru un internship la facebook odata). Dar la locul de munca, in conditiile in care este o simpla companie de outsourcing si nu pe cine stie ce pozitie sf si highly paid, este extrem de demoralizant, pana la punct de a renunta complet la domeniu.