⟶ Anunț de recrutare și selecție personal pentru posturi înființate în afara organigramei – Proiect SINA / ANDPCA [1]
project based / part-time / remote / la stat
O echipă externă unei autorități naționale, care trebuie să inițieze & supervizeze implementarea unui proiect măricel.
Job căldicel, cu potențiali mulți timp morți da cu hei-rup-uri din când în când, nițel haos și un pic dosare cu șină (metaforic/procedural, nu fizic), cum te-ai poate aștepta la stat.
Perfect pentru un freelancer pentru care n-ar strica și un income stabil
Întreaga echipă e mostly remote. Fac parte din echipă, de puțin timp, în urma unui anunț asemănător (administrator de sistem). E și mult Kafka, inerție, chain mails și facepalms. On the flipside, teoretic, (și un pic optimist și practic, da nu easy-peasy) poți să faci o schimbare în sistem, că în general ne tot plângem
Salariul e confidențial, deși e fix / prevăzut într-un proiect de finanțare, da e rezonabil în raport cu efortul. Și programul e flexibil.
Expert managementul serviciilor IT
- coordonează realizarea aplicației, a activităților în domeniul software și hardware;
- acordă consultanța și consiliere tehnică managerului de proiect și asistentului de proiect;
- analizează necesitațile software și hardware;
- elaborează documentația pentru achizițiile H&S (hard si soft) ale aplicației;
- acordă consultanță și consiliere tehnică dezvoltatorilor proiectului (soluția soft);
- participă, permanent, împreună cu dezvoltatorii soluției soft si hard a SINA la analiza de system (inclusiv la sediul DGASPC);
- face propuneri, dupa caz, asupra soluției soft si hard a SINA propuse;
- urmărește ofertele de preț pentru consultanța tehnică;
- colaborează cu conducerea ANDPDCA în vederea organizarii comisiei de recepție a livrabilelor
- executate și verifică periodic în teren exactitatea datelor din procesele verbale de recepție;
- monitorizează activitatea Partenerilor 1 și 2 (MMPS și ADR);
- asigură urmărirea și analiza livrabilelor executate în ceea ce priveste încadrarea lor în graficul de execuție și clauzelor contractului de execuție a proiectului;
- analizează soluția software și hardware, pe tot parcursul proiectului;
- analizează și transmite către managerul proiectului spre analiză și semnare a acceptanțelor
- operaționale, funcționale și finale;
- asigură consultanța tehnică în alegerea soluțiilor constructive în ceea ce privește ofertele finale ale prestatorilor de servicii;
- asigură monitorizarea activităților – raport progres.
Condiții specifice pentru ocuparea postului de Expert managementul serviciilor IT
- Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- Experiență profesională în implementarea proiectelor ‐ minimum 3 ani;
- Vechime în specialitatea studiilor – 9 ani,
- Studii superioare în unul din domeniile informatică, Ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației – constituie avantaj
- Participare dovedita în cadrul unui proiect care să fi cuprins servicii de implementare a unui sistem informatic integrat (indiferent de poziția deținută) – constituie avantaj
- Disponibilitate de deplasare.
Detalii p’aci, deadline: 30 septembrie
[1] Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții