Munca pe care o fac mi se pare plictisitoare de la o vreme

Salutare
Pe scurt, eu sunt student si de o perioada de timp lucrez pe partea de dezvoltare web. Acuma ma aflu si in cadrul unui internship tot pe partea de web dev ( folosim mern stack) si ma confrunt de la un timp cu problema ca munca pe care o fac mi se pare super plictisitoare atat pe partea de front-end cat si pe back-end.
Adica mereu este aceiasi poveste: fac niste rute , un request sau doua la baza de date ca sa salvez datele si dupa ce verific in postman daca nu ti-a scapat ceva bom esti gata. Pe front-end e aceiasi poveste, faci css la greu cu aceleasi proprietati si dupa 3,4 calluri catre back-end cu axios sau ce alta librarie, iara doua , trei if-uri, te asiguri ca merge totul bine si gata.
Si da , nu sunt expert dar mi se parea mai interesanta programarea la inceput, si ma gandeam poate daca as incerca ceva cum ar fii java spring pe backend sa fac ceva mai complicat ar fii mai interesant de facut o aplicatie.
Si doresc sa cer un sfat legat de asta.
O sa se complice lucrurile pe front-end incat sa intampin provocari si sa fie munca mai interesanta? Sau voi trai mereu in aceiasi rutina ?
Ma gandesc si pe deoparte ca nu am lucrat decat la simple crud-uri dar nu vad ce ai putea face mai mult de atat.

Da pe backend se fac lucruri mai interesante. Însă dacă te specializezi pe web dev o sa fi type casted pe joburi din astea :blush:

Faci trei if-uri și CRUD între 9-17, dar în afara acestui interval poți să studiezi chestii: design patterns, best practices, experimentezi tehnologii/limbaje noi. Iei câteva Arduino, o mână de senzori și experimentezi limbaje noi și hardware nou.

5 Likes

Dacă o vezi așa, pe web cam toate le poți categorisi drept CRUD-uri.