O recomandare pentru transformarea de PSD-uri intr-un website

Buna devforum,
Am nevoie de un sfat despre cum ar fi mai bine sa procedez intr o situatie delicata pentru mine.

Putin background:
Sunt programator, full stack webdeveloper cam 1an+ deci inca junior. Am schimbat job-ul acum o saptamana. Am plecat dintr o echipa mare, cu suficienti seniori, si am nimerit la job ul actual intr o echipa de webdev de doar 3 oameni, dintre care 2 fac internship(nici macar nu stiu cum arata javascript, ffs). Clar, sunt cel mai bogat in cunostinte, eu dezvolt, deocamdata, proiectele, nu am cu cine sa ma sfatuiesc, nu am seniori sa mi recomande calea buna, astfel apelez la voi:

Proiectul prezent e un site de prezentare, site-ul firmei. Se vrea a se construi in wordpress.Nu am lucrat in wordpress-ul de ani, specializarea mea fiind aplicatii in toata regula, dar am zis ca nu va fi o problema.
M am trezit cu PSD-uri si nu o tema de wordpress. Eu trebuie sa fac tot layout-ul, stilizare, etc. Consider ca e treaba de web designer si nu de developer, dar nu conteaza, am inceput sa il scriu manual de la 0 dupa ce am incercat tool-uri automate de conversie in CSS si HTML(teritoriu familiar). Planul era sa transform PSD-urile intr o tema de wordpress,ceea ce nu am mai facut pana acum. Am zis sa mi construiesc paginile statice(cum stiu eu), ulterior adaptand pentru wordpress.
Lucrand mi am dat seama ca fiecare pagina e unicata, nu poti folosi un page template pentru a trece tot content-ul prin ea. Am lucrat si am ajuns sa fac tot site-ul, nefolosind deloc wordpress-ul(content static, nu ai nevoie de o baza de date, interactivitatea facuta manual cu javascript).

Problema mea e ca nu prea vad de ce as mai folosi wordpress-ul acum. Desigur, e foarte user-friendly pentru administratori(desi nu cred ca o sa intre cineva pe wp-dashboard, in afara de mine) si probabil mult mai usor de intretinut.
Urmeaza sa adaptez paginile pentru wordpress, ceea ce nu sunt sigur daca e o optiune buna.