Sunt Catalin Maftei - owner plationline.ro - AMA

salut,

sunt Catalin Maftei, owner www.plationline.ro, platforma noastra ofera full API.

daca aveti intrebari legate de carduri si procesare plati va stau la dispozitie.

4 Likes

Platforma voastra ofera posibilitatea tranzactiilor bazate pe id-ul unei tranzactii din trecut?
Sau pastrarea profilului unui CC si charge-ul in baza id-ului profilului CC.

Daca nu, de ce?

De ce folositi XML SOAP si nu o varianta JSON based, RESTful pt. API?

3 Likes

hei Adrian,

scuze ca dau reply atat de tarziu, insa nu am primit alerte in inbox legate de activtatea de pe forum :frowning:
… treb sa ma uit un pic in setarile contului …

R: da avem si acesta metoda deunumita “one-click” (practic este procesare recurenta mascata :slight_smile:)

Hei Marian,

thx pt. question si scuze ca rapund atat de tarziu,

sincer, integrarile custom sunt f. rare pt. ca le fac doar site-urile mari pe care le numaram pe degete in romania.

In LivrariOnline API este JSON, de cand s-a lansat systemul live :wink: (de 3 ani de zile)
In PlatiOnline varianta JSON este deja implementarea in backend, insa nu am lansat in productie dintr-un motiv f. simplu, noi facem o prevalidare a datelor (XML schema validation) inainte de a “pleca” din site-ul comercantului si avand in vedere diversitatea limbajelor de programare si “slaba” standardizare a schemenlor JSON prefer inca sa mai astept.

XML este f. popular si apreciat in payment systems tocmai din pricina “rigiditatii” sale.

cam toate kit-urile (opencart, prestashop, woocomerce, etc.) noi le dezvoltam intern, exceptie este Magento unde lucram si cu parteneri, lucram la fiecare implemntare direct cu programatorii comerciantilor, astfel incat chiar daca ar fi XML sau JSON necesitale comerciantilor sunt acoperite de noi.

estimez ca in momentul in care vom lansa procesarea BitCoin vom pubica si API JSON.

Nu m-am descurcat sa gasesc in documentatie optiunea respectiva, daca poti lasa si un link, that would be awesome.

Am gasit doar http://api.plationline.eu/index.php?title=API_Operatii/Procesare_Plati_Online_Recurente care nu e ce caut.

Also, comunicare server2server se poate, sau trebuie implementat doar pe baza de payment notification?

salut Adrian,

practic este cererea de settlement cu un parametru in plus (f_trx_rrn) pe care il primesti de la plationline la raspunsul de autorizare pentru metoda de plata “one-click”.

chiar e buna ideea, am sa public pe wiki si aceste metode.

aproape tot API PO este server2server.

Adrian, ai cont de comerciant la noi?

Nu. Am cercetat piata insa si la momentul respectiv ne-a oprit o serie de chestii:

  • nu oferea nimeni o metoda de charge based on previous charges
  • nu se puteau face platile seamless, fara sa parasesti clientul
  • procesatorii au domenii .ro, nici un strain care a auzit de Romania n-ar baga cardul acolo…

Lucram cu Stripe la acest moment.

  1. optiunea de plata recurenta a fost introduse se romcard acum cativa ani de zile, ca atare abia atunci am dezvoltat si eu “one-click”.

  2. platile seamless sunt defapt cele efectuate in mediul “non 3D Secure”, fara Mastercard SecureCode si Verified by Visa. eu am si comercianti inrolati si in mediul non 3D Secure si in 3D Secure in functie de natura businessului si a riskului.

  3. noi procesam plati din 2000 si aveam volume mari la comerciantii care vand extern,
    Sincer eu vad limitarea serviciului meu plationline la licentele cross-border, nu din faptul ca suntem inregistrati in RO;
    de exemplu eu nu pot sa ofer serviciile de procesare carduri plationline unei companii inregistrate in Republica Moldova sau UK, etc.
    dar aici intervine bitcoin :slight_smile:

@Catalin_Maftei ne poti zice care este uptime-ul serviciilor? pe PayU de exemplu weekend-ul trecut partea de notificare plati le cazuse ceea ce s-a transformat intr-o horrid UX pentru site-ul care ii folosea (Dolce) i.e. ceva de trebuia sa dureze max 10 min. a durat > 1 o zi.

salut Marian,

thx pt. intrebare;

noi avem propriile coduri “AS”, propriile clase de IP-uri si conexiuni cu 3 provideri diferiti si 2 datacentere proprii,
astfel asiguram un uptime in jur de 97-99%

in f(setup) systemul nostru trimite alerte automat si la comerciant atunci cand apar erorri la handshake pe serviciul ITSN {Instant Transaction Status Notification}.