Eu folosesc Paymoplus de câțiva ani, dar uneori este un pic greoi, îi lipsesc ceva features șamd. În plus, sunt diferențe uriașe între ce-mi reportează WakaTime vs Paymo (Waka îmi arată aproape dublul de ore în fiecare zi)
Am mai încercat Rescuetime, dar mi se pare că are un UI foarte dubios (încă n-am înțeles cum stabilește ce-i bun ce-i rău sau cum pot delimita proiectele) și Chrometa (care la momentul testării era scris în Java și încetinea tot sistemul).
Wakatime este util dacă lucrezi doar într-o singură aplicație/editor, altfel devine irelevant.
De obicei sunt uituc, prin urmare aș vrea ceva care îmi urmărește ferestrele și să nu fie nevoie să pornesc/opresc eu cronometrul.
Ah, de preferat ar fi ceva cross platform (Win/OSX/Linux), cu o interfață web și ce acceptă echipe.
Toggl, de prin 2010. Scrii la ce task / proiect / client lucrezi, și dai start. Iei pauză sau te oprești, dai stop. Ai și câteva rapoarte. Mie mai mult nu îmi trebuie.
Edit Are teams, e web, și au și versiune desktop pentru Win/Mac/Linux.
Nu stiu de ce as folosi time-tracking. Practic esti penalizat ca faci o treaba mai buna daca lucrezi mai repede. Eu as prefera sa fiu platit per proiect.
Păi stai, că nu a zis nimeni că dai clientului acces la informațiile astea. Rapoartele sunt pentru mine, mă ajută să știu dacă am estimat bine fiecare task, dacă la plata per proiect reiese un tarif orar decent sau dacă am cerut prea puțin, etc.
Eu am clienti la care fac mentenanta si tariful din contract e pe ora. Primesc un task si la final de luna le arat cat s-a lucrat. Taskurile vin constant, nu e ca la un proiect pe care il incepi de la 0 in care ai un set definit de features si poti estima.
@victorstanciu Multumesc de sugestie, am inceput si eu sa il folosesc.
Eu folosesc Timely dar vreau să trec pe altceva, nu știu încă pe ce mă mut. La sfârșitul zilei trec manual timpul și taskurile într-un Timesheet pe Google Docs.
Eu folosesc WakaTIme si sunt foarte multumit. @iamntz, este util chiar si daca lucrezi pe mai multe proiecte si in mai multe editore. Iti setezi plugin-ul in fiecare editor care il folosesti si el stie sa calculeze corect, de sine statator. Pe wakatime.com , la preferences, poti sa setezi timeout-ul. Default e 15 minute, ceea ce inseamna ca dupa 15 minute de inactivitate, nu se va mai loga timpul. Poti sa ti-l ajustezi in functie de preferinte, dar mie mi se pare asa cel mai relevent, se compenseaza cu timpul care lucrei in browser sau alte programe aferente.
Iti genereaza rapoarte, statistici foarte faine. Iti detecteaza automat proiectul daca ai e pe git. Daca lucrezi in echipa, poti da share la un proiect si altcineva poate sa vada datele, direct de pe wakatime.com, nemaifiind nevoie sa cumperi plan-ul “Team”.
Si, apropo, pentru cei uitici, wakatime este foarte util, nefiind nevoie sa faci tu ceva (start/stop). Mai folosesc si o extensie in browser, numita TimeTracker , pentru Chrome, care imi arata cronometreaza timpul pe care il petrec pe fiecare site in parte.
Da, dar baietii de la wakatime se misca foarte repede. Au deja integrat pentru 23 editoare foarte populare, iar photosho-ul este si el pe lista de to-do.
Daca tot au mai trecut cativa ani si folosesti Wakatime:
Folosesti addonul de Chrome pentru cand faci un site, sa zicem in Elementor? Eu l-am pus cu whitelist pe domeniile care sunt relevante pentru proiect, dar eram curios cum face cineva cu experienta mai multa.
Dar Photoshop, sau alte aplicatii/activitati care nu sunt in editor? Nu cred ca poti sa bagi manual in el si parca n-as sta cu mai multe trackere.