De ce "programatorii wordpress" sunt atât de incompetenți?

Prin “programatori wordpress” mă refer la cei care “știu wordpress” în primul rând, și abia secundar sunt programatori (if at all).

Deci, de ce credeți că situația e așa cum e?

1 Like
  1. E printre cele mai folosite CMS-uri;
  2. E usor de folosit (learning curve facil).
  3. Majoritatea celor care se recomanda a fi ‘WP Dev’ sunt de fapt implementatori sau administratori care stiu sa configureze o tema, cel mult sa modifice elemente in CSS.

Deci, nu e neaparat vorba despre “programatorii WordPress sunt incompetenti” ci de faptul ca WordPress (fiind simplu de invatat si utilizat) ofera oportunitatea unor oameni de a fi incompetenti.

Daca n-ar fi fost WordPress-ul, acesti oameni n-ar fi avut ocazia sa fie incompetenti si – unii dintre ei – sa progreseze peste acest nivel de ‘incompetenta’.

4 Likes

Si de ce crezi ca altii folosesc pluginurile incompetentilor?

2 Likes

90% pentru nu stiu coding, deci nu au cum sa-si dea seama daca pluginul nu e bine codat si nici nu-i intereseaza if it works.
10% n-au timp (sau chef) sa codeze un alt plugin sau sa-l imbunatateasca pe cel existent.

2 Likes

Pentru că sunt prea puține situațiile în care cineva este dispus să plătească o implementare custom (vorbind strict de lumea WP).

Ce crezi că va alege un client? $50 pentru un plugin care e „gata de treabă” în câteva ore sau o soluție custom ce va costa de zece ori mai mult? (atât ca bani cât și ca timp).

Da, știu, un profesionist ar trebui să se impună, să-și impună punctul de vedere etc. Doar că în lumea reală nu e chiar așa și toți mai facem și compromisuri.

6 Likes

Mie cu gauri de securitate nu mi se pare deloc “gata de treaba”.

2 Likes

Aici sunt de acord cu tine :smile:

De multe ori este nevoie (doar) de un CMS. iar o soluție custom ar costa prea mult timp; în plus, mulți clienți pur și simplu cer WordPress.